فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

مردم محوری نقطه قوت بسیج و سپاه است/ سپاه و بسیج میراث تفکر امام خمینی (ره)

سردار «پور شمسی» با بیان اینکه امام خمینی (ره) تکیه به مردم ایران داشت و با این دیدگاه تمام مشکلات را حل می‌ کرد، گفت: مردم محوری نقطه قوت بسیج و سپاه است.
کد خبر: ۴۰۴۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱ - 07July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سردار «پورشمسی» فرمانده سپاه الغدیر یزد در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق با بیان اینکه سپاه پیرو و ادامه دهنده مسیر ولایت است، گفت: زمانی که امام (ره) مبارزه خود در شرایط سخت حکومت وقت را آغاز کرد، با ایمان به خدا و باور به نصرت الهی ماموریت خود را شروع کرد. اگر کسی به غیر از خدا نترسد، خداوند نیز امنیت را برای او ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم بیش از ۸۰۰ بار واژه امنیت و امان را آورده است، افزود: آنچه امروز در تمدن غرب به عنوان طراحی امنیت مطرح می‌شود از بین بردن عوامل تهدید است، اما دیدگاه قرآن باور نصرت الهی و نترسیدن از غیر خدا است.

پورشمسی با یادآوری خاطرات دوران دفاع مقدس بیان کرد: در اولین روز از دوران دفاع مقدس هواپیما‌های بعثی عراق تمام پایگاه‌های هوایی ایران را جز بندرعباس و مشهد مورد حمله قرار دادند و امام در واکنش این حرکت فرمودند «دزدی آمد و سنگی انداخت و فرار کرد.» و این دیدگاه از ایمان به خدا و باور نصرت الهی است.

این مقام مسئول دومین ویژگی امام (ره) را باور مردم عنوان کرد که برای سپاه و بسیج الگو است و گفت: امام خمینی (ره) تکیه به مردم ایران داشت و با این دیدگاه تمام مشکلات را حل می‌کرد. مردم محوری نقطه قابل توجه بسیج و سپاه است.

وی ادامه داد: اندیشه‌های سپاه و بسیج در حقیقت پیرو امام خمینی (ره) و ولایت فقیه است، نباید مردم فراموش شوند، تمام مشکلات سیاسی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در کشور به کمک مردم به شرط باور آنان حل خواهد شد.

فرمانده سپاه الغدیر یزد با تاکید بر خود باوری اظهار کرد: باید جمله «ما می‌توانیم» را باور داشت و این در مجموعه نیروی هوایی سپاه رخ داده است و می‌تواند یک ملاک در همه رده‌های سازمانی سپاه و قسمت‌های حاکمیت در نظام باشد و خوشبختانه شاهد تحقق آن با تلاش مسئولان خدوم در دولت هستیم. تا زمانی که در مسیر ولایت حرکت کنیم و با بکارگیری ویژگی و خصایص و بیانات امام خامنه‌ای در گام دوم انقلاب می‌توانیم آنچه وظیفه ما است بصورت گسترده در راستای تمدن اسلامی انجام دهیم.

سردار پورشمسی در پایان از اقدامات و خدمات سرهنگ صادقی در شهرستان بافق که به همت مردم و مسئولان شهرستان انجام گرفت، تشکر نمود و بیان کرد: سرهنگ نصیری از نیرو‌های خدوم و زحمتکش در شهرستان مهریز بوده و امیدواریم با همت مسئولان و مردم بتواند ماموریت سپاه و بسیج را به خوبی انجام دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها