وصیت پاسدار شهید «رحمان اسلامی»؛

توصیه شهید «اسلامی» در خصوص عهد و پیمان بستن با خدا و امامان

شهید «رحمان اسلامی» در وصیت‌نامه خود آورده است: «ما با انتخاب راه سرخ تشیع با خدای خود و با امامان عهد و پیمان بسته‌ایم که این راه را تا آخرین قطره خونی که در بدن داریم ادامه دهیم، زیرا قربانی شدن در راه تحقق اسلام و اهداف انقلاب اسلامی آرزوی ماست».
کد خبر: ۴۰۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴ - 07July 2020

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «رحمان اسلامی» در تاریخ ۱۵ دی سال ۱۳۳۷ در یکی از روستا‌های تهران چشم به جهان گشود. وی به عنوان پاسدار در جبهه حضور داشت و در تاریخ هفتم مرداد سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان، منطقه «شرق بصره»به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

توصیه شهید «اسلامی» در خصوص عهد و پیمان بستن با خدا و امامان

توصیه شهید «اسلامی» در خصوص عهد و پیمان بستن با خدا و امامان

در ادامه، وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید:

«بسمه تعالی

وصیت‌نامه برادر رحمان اسلامی

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا مَا لَکُمْ إِذَا قِیلَ لَکُمُ انْفِرُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ اثَّاقَلْتُمْ إِلَى الْأَرْضِ  أَرَضِیتُمْ بِالْحَیَاةِ الدُّنْیَا مِنَ الْآخِرَةِ‌

ای افراد با ایمان شما را چه شده که وقتی به شما گفته می‌شود در راه خدا برای مبارزه با دشمنان حق و عدالت حرکت کنید به زمین سنگینی می‌کنید؟ آیا زندگی دنیا را به حیات جاوید ترجیح می‌دهید؟ بدانید که لذت دنیا در برابر خوشی‌های آخرت هیچ است.

با درود و سلام فراوان به کلیه شهیدان از صدر اسلام تا کربلا‌های ایران و با درود به رهبر و امام امت خمینی بت‌شکن و یاران ایثارگر او.

من تنها با نام خدا و فقط برای رضای خدا قدم در این راه نهادم و آگاهانه این راه را انتخاب کردم تا ذره‌ای از دینم را به اسلام ادا کرده باشم و از اینکه متعهد شدم در جنگ شرکت کنم، یک وظیفه دینی خود دانستم و به خدا قسم قلبم همیشه برایش می‌تپد، چون بیشتر در معرض آزمایش قرار می‌گرفتم و ما هم امانتی نزد پدر و مادرانمان بیشتر نیستیم که خداوند به آن‌ها داده است و چه‌بهتر که خود این امانت‌ها را در راه خدا بدهیم.

((إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلى أَهلِها)) خداوند به شما امر می‌کند که امانت‌ها را به صاحبان آن بسپارید امانتی که بر دوش من و شما سنگینی می‌کند؛ و قطره‌قطره خون شهدای کربلا‌های ایران و لبنان و فلسطین بار مسئولیت‌ها را سنگین‌تر می‌گرداند. ما با انتخاب این راه با خدای خود و با امامان عهد و پیمان بسته‌ایم که این راه را که راه سرور شهیدان امام حسین (ع) و راه سرخ تشیع است، تا آخرین قطره خونی که در بدن داریم ادامه دهیم، زیرا قربانی شدن در راه تحقق اسلام و اهداف انقلاب اسلامی آرزوی ماست. بگذارید ما فدا شویم، اما نگذارید که جمهوری اسلامی و خط امام بیشتر از این دستخوش حملات شیاطین و مخالفان بشود.

از پدر و مادر و خواهران و برادرانم و همچنین آشنایان می‌خواهم که اگر از طرف من حقیر برخورد خلاف اسلامی بوده است از عدم آگاهی بوده و امیدوارم که مرا ببخشند ضمناً مقدار پولی هم که دارم به‌حساب جاری باز‌سازی مناطق جنگی واریز نمائید در آخر همه شما را به خدا می‌سپارم و انشاءالله که همه ما پاسدار خون شهدا باشیم.

به امید پیروزی انقلاب اسلامی در سرتاسر جهان به رهبری امام خمینی

و به امید ظهور و فرج حضرت بقیه‌الله ارواحنا له‌الفدا

والسلام حسین اسلامی ۱۳۶۱/۰۴/۲۸»

انتهای پیام/ 911

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار