وصیت‌نامه شهید «کریم ریاضی خیابانی»؛

وارثان حسینی نباید در کربلای ایران سنگر را خالی بگذارند

شهید «کریم ریاضی خیابانی» در وصیت‌نامه خود نوشته است: پدر و مادر عزیزم از اینکه نتوانستم در تبریز به دیدار شما نائل شوم، عذر می‌خواهم، عذرم از این جهت است که دیدم در این ماه محرم، ماه خون و شمشیر، وارثان حسینی نباید در کربلای ایران سنگر را خالی بگذارند تا مزدوران یزید صفت خیمه‌های دشت ایران را به آتش بکشند و خواهران و مادران زینب‌وار ما را اسیر نمایند.
کد خبر: ۴۰۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹ - 07July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، شهید «کریم ریاضی خیابانی» 17 مهرماه 1343 در شهر تبریز متولد شد. وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با حمله نیروهای رژیم بعثی عراق به خاک کشورمان به جبهه‌‌های حق علیه باطل اعزام شد و پس از چندی مبارزه، سرانجام در تاریخ 13 آبان‌ماه 1360 در سوسنگرد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه شهید:

پدر و مادر عزیزم سلام، امیدوارم ان‌شاءالله آن وجود نازنین‌تان در زیر عنایت خداوند متعال سلامت باشد. اگر از احوالات فرزندتان جویا باشید الحمدالله سلامتی حاصل و در راه خدا مجاهدت می‌نمایم. پدر و مادر عزیزم از اینکه نتوانستم در تبریز به دیدار شما نائل شوم، عذر می‌خواهم، عذرم از این جهت است که دیدم در این ماه محرم، ماه خون و شمشیر، وارثان حسینی نباید در کربلای ایران سنگر را خالی بگذارند تا مزدوران یزید صفت خیمه‌های دشت ایران را به آتش بکشند و خواهران و مادران زینب‌وار ما را اسیر نمایند.

حالا که مزدوران صدامی کیلومترها در خاک اسلامی ما تجاوز کردند و خاک خونین ما را زیر چرخ‌های تانک‌هایشان لگدکوب می‌کنند، ما در مقابل الله و شهیدان‌مان مسئول هستیم تا این دست نشانده ابر جنایت‌ها را از خاک ایران عزیز بیرون برانیم. بنابراین مادر عزیز من بهتر این دیدم که به جبهه برگردم و همسنگر با دیگر برادرانم بر علیه این قیام‌کنندگان علیه اسلام بجنگیم پس امیدوارم عذرم پیش شما قابل قبول باشد.

ان‌شاءالله بعد از عاشورا، خواهم آمد. نیروهای ما در سوسنگرد سه گروه هستند اول گروه شناسایی بعد گروه ایذایی و سوم گروه شکار تانک‌های دشمن. من اول در عملیات ایذایی بودم، می‌رفتیم به حدود یک متری دشمن و به هر طریق می‌شد نمی‌گذاشتیم دشمن شب راحت باشد تا نیروهای‌مان صبح به آن‌ها حمله کنند ولی حالا من حدود بیست روز است از گروه شکار تانک‌های دشمن هستم و آر پی جی اندازم.

ما شب‌ها به دشمن حمله می‌کنیم و با استفاده از تاریکی شب می‌رویم تا 100 و 500 متری تانک‌ها و زره‌پوش‌های دشمن و بعد در یک وقت معین با موشک آن‌ها را می‌زنیم.

به همه سلام برسانید و به بچه‌های محله سلام برسانید. دیگر عرضی ندارم. ان‌شاأالله به امید خدا پیروز خواهیم شد و اسلام پیروز است.

کریم ریاضی خیابانی

59/8/20

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها