وصیت‌نامه سردار شهید «علی اکبر حاجی‌پور»؛

آرزوی تمام رزمندگان جایگزینی اسلام و اجرای قانون به جای استکبار و استعمار است

سردار شهید «علی اکبر حاجی‌پور» در وصیت‌نامه خود نوشته است: خداوندا! آرزوی تمام رزمندگان این است که ان‌شاءالله روزی برسد تمام استکبار و استعمار و تمام بدبختی‌هایی که به جهت دوری از قرآن تو دامن‌گیر این ملت‌های ستم‌دیده و رنج کشیده شده است جایش را به اسلام عزیز و اجرای دقیق قانون قرآن بدهد.
کد خبر: ۴۰۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹ - 10July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سردار شهید «علی اکبر حاجی‌پور» در سال 1330 در شهرستان آذرشهر از توابع استان آذربایجان‌شرقی به دنیا آمد. وی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز تهاجم نیروهای اشغالگر عراقی به کشورمان، این شهید والامقام برای دفاع از خاک کشورمان به جبهه‌های حق علیه باطل رفت و پس از حضور در چندین عملیات، در نهایت 14 آبان‌ماه 1362 در پنجوین عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه فرمانده تیپ عمار از لشکر 27 محمد رسول الله(ص) تهران، سردار شهید «علی اکبر حاجی‌پور»:

بی‌عشق جهان مباد که کانون زندگی از فروغ او گرم و روشن است و فشار طاقت‌فرسای حوادث، با نوازش مطبوع او آسان، راستی اگر ما عاشق نبودیم، چگونه این عمر دور و دراز و خسته‌کننده را طی می‌کردیم و با چه حرارت، کارخانه حیات ما به کار می‌افتاد؟!

خداوندا! آن‌چنان که پدر و مادر ما زحمت کشیدند، و متحمل رنج شدند، و ما را تا آن‌جا که برایشان مقدور بود، صحیح تربیت کردند، تو نیز پاداش زحمات آنان را کرامت عطا فرما.

خداوندا! به ما توفیق آن را بده که چیزی را که به زبان نمی‌گوییم در عمل آن را انجام دهیم.

خداوندا! به بنده حقیرت کمک کن که هواهای نفسانی را از خودش دور کند.

خداوندا! آرزوی تمام رزمندگان این است که ان‌شاءالله روزی برسد تمام استکبار و استعمار و تمام بدبختی‌هایی که به جهت دوری از قرآن تو دامن‌گیر این ملت‌های ستم‌دیده و رنج کشیده شده است جایش را به اسلام عزیز و اجرای دقیق قانون قرآن بدهد و همه در یک مجموعه خدایی با هم زندگی کنند، خدایا دشمنان امام را بکش.

خداوندا! گناهان‌مان خیلی زیاد است و تنها تو هستی که می‌توانی ما را نجات دهی.

از خانواده مخصوصاً پدر و مادر محترم و عزیز می‌خواهم که ما را دعا کنند، نماز را به موقع بخوانند و در ختم من با نهایت سادگی برای رضای خدا گریه نمایند به یاد امام حسین(ع).

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار