تخصیص اعتبار ریالی برای بازسازی یادمان شهدای گمنام یاسوج پس از ۱۶ سال

در نشستی با حضور مسوولان شهر یاسوج و مسئول کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر کشور، مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات خیرین برای بازسازی و بهسازی دو یادمان شهرهای یاسوج و دهدشت اختصاص یافت.
کد خبر: ۴۰۵۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۰ - 12July 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، چندی پیش گزارش وضعیت نامناسب یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج در خبرگزاری دفاع مقدس منتشر شد که در آن گلایه برخی از جوانان، طلاب و خادمین شهدا مبنی بر عدم رسیدگی مسوولان به این قطب مذهبی و فرهنگی شهر یاسوج به میان آمد؛ اتفاقی که می‌بایست از ماه‌های نخستین پس از خاکسپاری شهدا رخ می‌داد نزدیک به ۱۶ سال طول کشید و این یادمان به حال خود رها شد.

تخصیص ۶۰۰ میلیون تومان به بازسازی یادمان یاسوج

در پی این اعتراضات نشستی با حضور سرگرد محمد دانش‌فر مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئول کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر کشور با سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح این شهرستان و نماینده خبرگان رهبری حضرت آیت الله ملک حسینی و ائمه جمعه استان در این استان برگزار شد تا ضمن بازدید از یادمان‎‌های شهدای گمنام شهر یاسوج و دهدشت به بررسی وضعیت این دو یادمان پرداخته شود.

تخصیص ۶۰۰ میلیون تومان به بازسازی یادمان یاسوج

از دستاورد‌های این جلسه کمک ۶۰۰ میلیونی از محل اعتبارات خیرین برای بازسازی و تکمیل زیرساخت‌های دو یادمان اعم از بهسازی روشنایی، ساخت حسینیه و مناسب‌سازی فضای حسینیه بود.

همچنین سرگرد دانش‌فر در سفر به استان کهگیلویه و بویر احمد از پروژه سپاه فتح در حوزه دامپروری و کشاورزی بازدید کرد و با جمعی از عشایر و گروه‌های جهادی استان به گفت‌وگو پرداخت.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها