برگزاری «جشنواره داخلی فلسطین» در نیمه دوم سال‌جاری

«جشنواره داخلی فلسطین» با هدف شناسایی و معرفی برترین و جدیدترین‌ آثار ادبی منتشرشده شاعران، نویسندگان و ناشران ایرانی با موضوع فلسطین، مقاومت و آزادی قدس شریف در نیمه دوم سال‌جاری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۰۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷ - 11July 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا که از سوی ستاد ملّی مبارزه با کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری تعیین شد، برگزاری «جشنواره داخلی فلسطین» که قرار بود سال گذشته برگزار شود، به امسال موکول شد.

با استعانت از ذات اقدس الهی، «جشنواره داخلی فلسطین» که یک جشنواره مردمی و غیردولتی و از زیرشاخه های جایزه جهانی فلسطین است، با هدف شناسایی و معرفی برترین و جدیدترین‌ آثار ادبی منتشرشده شاعران، نویسندگان و ناشران ایرانی با موضوع فلسطین، مقاومت و آزادی قدس شریف در نیمه دوم سال جاری برگزار خواهد شد.


موضوع
در نخستین دورۀ جشنواره داخلی فلسطین، برترین آثار تولید شده با موضوع فلسطین، مقاومت و آرمان آزادی سازی قدس شریف که پیش از این چاپ و منتشر نشده اند، بررسی و انتخاب خواهند شد. در این جایزه، آثار در شاخه های زیر بررسی و داوری می‌شوند:
۱ – داستان و شعر بزرگسال
۲ – داستان و شعر کودک
۳ – داستان‌های کوتاه(داستانک)
۴ – رمان
۵ – نثر ادبی(قطعات ادبی)

مهلت و نحوۀ ارسال آثار

علاقه‌مندان به شرکت در «جشنواره داخلی فلسطین» می توانند آثار خود را حداکثر تا پایان آبان ماه سال جاری با ذکر مشخصات کامل (شامل: نام، نام خانوادگی، کدملی، سن، تحصیلات، نشانی کامل پستی، ایمیل، تلفن منزل و همراه) به نشانی الکترونیکی زیر ارسال کنند:

anjomanghalam1393@gmail.com

دبیرخانه جشنواره داخلی فلسطین

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار