مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع):

پاسدار باید به سلاح ایمان مجهز باشد

حجت‌الاسلام احمد جلیلی گفت:پاسدار باید به سلاح ایمان مجهز باشد و جهادی عمل کردن و آماده شهید شدن در راه خدا نیز از دیگر ویژگی‌های یک پاسدار است.
کد خبر: ۴۰۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷ - 11July 2020

یک پاسدار باید به سلاح ایمان مجهز باشد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام احمد جلیلی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)، امروز در رأس اکیپی از یگان‌های لشکر عملیاتی حمزه ۳ سیدالشهدا(ع) از مناطق مرزی سرکشی کرد. 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در این بازدید با بیان اینکه مرزداران و پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از کیان وطن از جان و مال خود هزینه می‌کنند، اظهار داشت: پاسداری از دین و مرز ابعاد مختلفی دارد که مرزبانان هر کدام بنا بر ظرفیت خویش به یک بعد از آن دست پیدا می‌کنند.

حجت‌الاسلام جلیلی با بیان اینکه پاسداری از دین خدا به مراتب سخت‌تر است، افزود: پاسدار در راه خدا باید برای انجام این وظیفه سنگین نسبت به دین شناخت کامل داشته باشد.

وی با بیان اینکه پاسدار باید به سلاح ایمان مجهز باشد، ادامه داد: جهادی عمل کردن و آماده شهید شدن در راه خدا نیز از دیگر ویژگی‌های یک پاسدار است و اگر این خصوصیات در یک جامعه نیز تسری پیدا کند، موفقیت و پیشرفت نصیب مردم خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) عنوان کرد: بالاتر از همه خصوصیات یک پاسدار باید نگهبانی و دفاع از مرز و ناموس کشورش را با نیت قرب الهی انجام دهد و نسبت به انجام وظیفه‌اش همیشه خدا را در نظر داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه در پایان ضمن سرکشی از وضعیت پایگاه‌ها و بازدید از برنامه های امنیتی، دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار