اقدامات ارتش آمریکا در عراق و سوریه ویرانگر بوده است

یک سایت آمریکایی با انتشار گزارشی از اقدامات ویرانگر عناصر ارتش آمریکایی در عراق و سوریه خبر داد.
کد خبر: ۴۰۵۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ - 12July 2020

اقدامات ارتش آمریکا در عراق و سوریه ویرانگر بوده استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سایت آمریکایی «جاست سکیوریتی» در گزارشی به اقدامات ویرانگر نظامیان آمریکایی در عراق و سوریه به بهانه مبارزه با داعش اشاره کرد.

در این گزارش آمده است: اقدامات نظامیان آمریکایی در عراق و سوریه برای غیر نظامیان این کشور‌ها ویرانگر بوده و باعث کشته شدن تعداد زیادی از مردم شده است.

بر اساس این گزارش، هیچ خسارت مناسبی به خانواده‌های قربانیان حملات هوایی و توپخانه‌ای عناصر آمریکایی در عراق و سوریه داده نشده است.

در این گزارش نوشته شده است: آمار مربوط به غیر نظامیان در این مناطق همچنان از سوی وزارت دفاع آمریکا منتشر نمی‌شود؛ آمریکا نقض حقوق غیر نظامیان را به رسمت نمی‌شناسد و به‌صورت نادر به آن اذعان می‌کند.

به نوشته این گزارش، نهاد‌های بین‌المللی مانند عفو بین‌الملل انتقاداتی در این خصوص با مطرح کردن ادله و شواهد ارائه کرده‌اند به‌طوری‌که بر اساس این گزارش‌ها در سال ۲۰۱۷، حملات هوایی ائتلاف آمریکا در سوریه هزار و ۶۰۰ قربانی در میان غیر نظامیان برجای گذاشت.

همین مسئله در موصل عراق نیز وجود دارد، اما هیچ خسارتی به خانواده‌های قربانیان داده نشده است؛ ارتش آمریکا به قربانیان حملات هوایی یا توپخانه‌ای خود کاملا بی توجه است.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار