برگزاری جلسه همفکری نویسندگان با مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل

جلسه همفکری نویسندگان و محققان طرح «معینه» و جمع آوری خاطرات پیشکسوتان دفاع مقدس با مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷ - 12July 2020

جلسه هم فکری نویسندگان با مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، امروز جلسه همفکری نویسندگان و محققان طرح معینه و جمع آوری خاطرات پیشکسوتان دفاع مقدس با «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل در محل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.

در این جلسه «علی واحد» توجه به سیره شهدا و نحوه تربیت خانوادگی آنان را بر استحکام بنیان خانواده‌های امروزی موثر دانست و بر الگو گرفتن از خانواده‌های شهدا و ایثارگران تأکید کرد.

واحد افزود: نویسندگان و محققین استان اردبیل در یک اقدام جهادی و با هماهنگی و هدایت و پشتیبانی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به اجرای طرح معینه دیدار با مادران شهدا و نیز نهضت ثبت و ضبط و جمع آوری خاطرات پیشکسوتان دفاع مقدس استان اقدام کرده‌اند که از این هنرمندان و نویسندگان سپاسگزاریم.

این مسئول با بیان اینکه نقش شهرستان‌های استان در دفاع مقدس در مراحل پایانی تدوین قرار دارد از همکاری و مساعدت فرمانداران شهرستانها تقدیر کرد و گفت: کار حفظ آثار و نشر و ترویج فرهنگ غنی و عاشورایی دفاع مقدس باید با همت همگانی انجام گیرد و محدود به ارگان یا نهاد خاصی نبوده و نیست.

دبیر ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان اردبیل متذکر شد: برای آموزش نحوه انجام مصاحبه کارگاه‌های آموزش مصاحبه و تاریخ شفاهی پیش‌بینی شده که در زمان مشخص اطلاع‌رسانی و برگزار خواهد شد.

در ادامه این جلسه «حاتم رسولی» مسئول ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و از نویسندگان حوزه دفاع مقدس استان اردبیل درباره نحوه انجام مصاحبه و هماهنگی با پیشکسوتان و خانواده‌های شهدا نکاتی را یادآور شد و به سوالات اعضای جلسه پاسخ گفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار