معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و دارایی خبر داد؛

راه‌اندازی کمیته‌های تخصصی چهلمین سالگرد دفاع مقدس در وزارتخانه اقتصاد و دارایی

علی عسگری با اشاره به راه‌اندازی کمیته‌های تخصصی برگزاری برنامه‎‌های گرامی‌داشت دفاع مقدس اظهار داشت: کمیته‌‎های تخصصی مرتبط با فعالیت وزارت اقتصاد و دارایی در دفاع مقدس تشکیل خواهد شد.
کد خبر: ۴۰۵۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷ - 12July 2020

راه‌اندازی کمیته‌های تخصصی چهلمین سالگرد دفاع مقدس در وزارتخانه اقتصاد و داراییبه گزاش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، علی عسگری معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و دارایی در نشست چهلمین سالگرد گرامی‌داشت دفاع مقدس با اشاره به راه‌اندازی کمیته‌های تخصصی برگزاری برنامه‎‌های گرامی‌داشت دفاع مقدس اظهار داشت: کمیته‌‎های تخصصی مرتبط با فعالیت وزارت اقتصاد و دارایی در دفاع مقدس تشکیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه یک جنبه از حوزه دفاع روشنگری مسائلی که در کشور رخ می‌دهد و دشمن به دنبال تشنج در کشور است، گفت: کمیته دفاع اقتصادی می‌تواند در وزارتخانه تشکیل شود و از طریق فضای مجازی برای جامعه روشنگری کنیم.

سرهنگ «مجید جوشقانی» رئیس کمیته تبلیغات و روابط عمومی ستاد مرکزی گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در ادامه این نشست، با اشاره به راه‌اندازی 28 کمیته ستادی و تخصصی در ستاد مرکزی گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: در ستاد مرکزی کمیته‌های فرهنگی، جوانان، پیشکسوتان، پژوهش و تحقیقات و ... تشکیل شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار