«مشق شب؛ شوق خواندن» منتشر شد

«مشق شب؛ شوق خواندن» عنوان چهار جلدی از «مجموعه‌ مهارت‌محور مشق شب» است که به منظور تقویت درک متن و افزایش مهارت خواندن دانش‌آموزان در انتشارات مدرسه چاپ و روانه بازار نشر شده است.
کد خبر: ۴۰۵۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹ - 13July 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، بدون شک، خواندن، محور اصلی سوادآموزی و پایه مشترک موفقیت در همه زمینه‌های تحصیلی است و این مساله به قدری اهمیت دارد که مقالات و کتاب‌های متعددی در این زمینه چاپ شده است. اما آنچه در این فرایند مسلم است فراهم آوردن زمینه ای برای خواندن است که به آن شوق خواندن می‌گویند.

با این هدف انتشارات مدرسه در مجموعه چهار جلدی «مشق شب؛ شوق خواندن» با گنجاندن داستان‌هایی روان نوشته «سوسن طاقدیس» و پرسش و پاسخ نوشته «معصومه نجفی پازوکی» و «ثریا علی‌محمد‌زاده» و تصاویری از کارشناسان تصویرگر سعی کرده علاوه بر این که شوق خواندن را بیافریند، تقویت تمرکز و دقت خواندن، ارتقاء درک متن، افزایش دانش واژگانی و ایجاد عادت مطالعه را برای کودکان به ارمغان آورد.

«مشق شب: شوق خواندن» با داستان‌هایی از سوسن طاقدیس منتشر شد

این مجموعه بهترین نمونه تکلیف منزل برای دانش‌آموزان است که علاوه بر معلمان، والدین هم می‌توانند از آن استفاده کنند. هر جلد از این مجموعه شش داستان دارد که در پایان هر داستان پرسش و پاسخی گنجانده شده است. ابتدا دانش‌آموز متن داستان را صامت‌خوانی می‌کند سپس به سوال‌های آن پاسخ می‌دهد که مطالعه متن و پاسخگویی به سوال‌ها باید پشت سر هم و بدون فاصله باشد.

مجموعه «مشق شب؛ شوق خواندن» در قطع رحلی و مصور در تمامی فروشگاه‌ها و در فروشگاه مجازی انتشارات مدرسه به نشانی https://pakhshmadreseh.ir/ در دسترس مخاطبان قرار دارد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار