پیام تسلیت رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام در پی شهادت «محمدجمعه رنجبر»

«محمد افکار» با صدور پیامی، شهادت دکتر «محمدجمعه رنجبر» از مدافعان سلامت را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۰۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱ - 15July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت‌جام، «محمد افکار» رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام با صدور پیامی شهادت مدافع سلامت «محمدجمعه رنجبر» را به خانواده وی و کارکنان حوزه سلامت تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر شهادت اولین شهید مدافع سلامت شهرستان تربت جام، پزشک خوش قلب و فداکار محمد جمعه رنجبر  که در راه خدمت به مردم شریف شهرستان و به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تأثر و تألم شدید قلبی بنده و سایر همکاران حوزه سلامت گردید. این واقعه به همه ما آموخت که کسانی که با خدا هم عهد شده‌اند در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره آماده جانفشانی هستند.

بی شک از دست دادن این عزیزان که با تخصص خود می‌توانند جان بسیاری از انسان‌ها را نجات دهند بسیار باعث تأثر و تأسف است و جامعه و مردم از بودن آنها و از خدمات ارزشمندشان محروم خواهند شد.

اینجانب با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این عزیز سفر کرده را به خانواده داغدار وی، جامعه بزرگ پزشکی منطقه جام،  مردم شریف و شهیدپرور شهرستان تربت جام، شهر نصرآباد و منطقه بالاجام و تمامی کارکنان حوزه سلامت، تسلیت عرض نموده و برای آن شهید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار