دیدار کارکنان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان با امام جمعه استان

جمعی از کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با نماینده ولی فقیه در استان در راستای حوزه ادبیات و شهدای روحانی دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۴۰۵۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ - 15July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در همدان، «محمد برخوردار» مسئول ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، حجت الاسلام «سید محمدتقی حسینی» مسئول عقیدتی و امور روحانیت به همراه «حسن نوروزی» مدیر روابط عمومی، تبلیغات و امور بین الملل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان با حجت‌الاسلام «حبیب‎الله شعبانی‌موثقی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار ضمن ارائه گزارش عملکرد ادبیات در حوزه نشر و ثبت خاطرات در خصوص جمع آوری خاطرات شهدای شاخص روحانی و تولید کتاب های گویا و ترجمه این آثار به زبان های انگلیسی و عربی مطالبی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

حجت الاسلام شعبانی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان از حمایت همه جانبه در خصوص نشر فرهنگ ایثار و شهادت و تاریخ دفاع مقدس خبر داد.

در پایان این جلسه پیشنهاد برگزاری کنگره شهدای روحانی و معرفی آثار برجسته شهدای شاخص روحانیت در صورت مناسب بودن شرایط رفع بیماری کرونا مطرح شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار