فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

شهیدان نشانه اقتدار کشور هستند

سردار حسین رحیمی گفت: شهیدان نشانه اقتدار کشور هستند و زندگینامه این عزیزان بصیرت افزاست.
کد خبر: ۴۰۵۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱ - 15July 2020

شهیدان نشانه اقتدار کشور هستند/ زندگینامه شهدا بصیرت افزاستبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در آیین رونمایی از کتاب «علمدار» خاطرات شهید «میلاد خسروی» که در اردیبهشت امسال به شهادت رسید با اشاره به اینکه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره و دلاورمردی‌های شهیدان در واقع زنده نگه‌داشتن ایثار، شجاعت و جوانمردی است، اظهار داشت: ما همه وام‌دار و مدیون شهدا هستیم و آرامش و اقتدار امروز خود را از جانفشانی این عزیزان داریم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: امروز عمق استراتژیک و نفوذ آموزه های انقلاب اسلامی به برکت شهدا و مجاهدان بزرگی چون شهید سلیمانی ها و حججی ها تا اقصی نقاط دنیا و تا قلب آمریکای لاتین و آفریقا و... گسترش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه عمیق ترین رکن امنیت هر کشوری امنیت داخلی آن است، بیان کرد: نیروی انتظامی به عنوان رکن اصلی برقراری نظم و امنیت کشور از مرزها تا قلب شهرها امنیت و آرامش مردم را تامین و تضمین می کند و اجازه نمی دهد کسی خدشه ای به آن مردم وارد کند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه شهیدان نشانه اقتدار کشور هستند که باید همواره یاد و نام آنها زینت‌بخش مجالس و محافل ما باشد، عنوان کرد: درِ باغ شهادت در نیروی انتظامی باز است و همواره نفراتی از این جرگه در راه دفاع از امنیت و آرامش مردم به فیض عظمی شهادت نائل می شوند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه شهدا انسان‌های برگزیده و انتخاب شده‌ای هستند، گفت: مرور خاطرات شهید میلاد خسروی، مؤید این موضوع است که این شهید بزرگوار آینه صفات و خصایص و کردار نیکو و پسندیده در بین خانواده و همکاران و دوستان خود بوده است.

وی افزود: به‌طور حتم مطالعه زندگینامه شهیدان بصیرت افزا و چراغ راهی است که می توان با آن مسیر مستقیم را از بی راهه ها و کج راهه ها پیدا کرد.

در پایان این مراسم، توسط سردار رحیمی از کتاب علمدار که حاوی خاطرات و زندگینامه شهید استوار یکم میلاد خسروی است در حضور خانواده و همرزمان وی رونمایی شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار