فرمانده سپاه شهرستان جویبار:

رسانه نقش کلیدی در تبیین دستاوردهای انقلاب دارد / روشنگری وظیفه رسانه انقلابی است

«مهرداد بابایی» با بیان اینکه در طول حیات انقلاب دستاوردها و پیشرفت‌های عظیمی داشتیم که در نوع خود بی‌نظیر است، گفت: رسانه نقش کلیدی در تبیین این پیشرفت‌ها را دارد.
کد خبر: ۴۰۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ - 15July 2020

رسانه نقش کلیدی در تبیین دستاوردهای انقلاب دارد / روشنگری وظیفه رسانه انقلابی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «مهرداد بابایی» فرمانده سپاه شهرستان جویبار پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی‌مطبوعاتی «رسا» که در جویبار برگزار شد، با بیان اینکه در طول حیات انقلاب دستاوردها و پیشرفت‌های عظیمی داشتیم که در نوع خود بی‌نظیر است، اظهار داشت: رسانه نقش کلیدی در تبیین این پیشرفت‌ها را دارد.

بابایی با بیان اینکه کشور ما روزی حیات خلوتی برای استکبار شده بود و هر اراده‌ای را پیاده می‌کرد کودتاهای متعددی را رقم زدند، گفت: اما پس از پیروزی انقلاب علیرغم همه موانع کشور ما به قله‌ای رسید که امروز نقش تعیین کننده دارد.

وی اداکه داد: ممکن است مشکلات اقتصادی باعث خستگی و ناامیدی ما از پیشرفت‌ها شود و فکر کنیم گرفتاری زیادی است اینجاست که رسانه باید با قلمش روشنگری کند.

بابایی با بیان اعلام اینکه ما در جمهوری اسلامی فعل خواستن را صرف کردیم و علیرغم همه مشکلات پیشرفت کردیم، گفت: این راه در گام دوم انقلاب با اقتدار ادامه خواهد داشت و نقش رسانه نباید نادیده گرفته شود.

فرمانده سپاه جویبار گفت: تاریخ نشان داد که در کشورهای آمریکا نحوه مقابله مردم در شیوع کرونا چه تلفانی داشت ولی در کشور ما رزمایش مومنانه حماسه را رقم زد.

این مسئول افزود: در آمریکا انقلاب مردمی علیه نژاد پرستی و حمله وحشیانه پلیس را می‌بینیم که با عملکرد پلیس ما قابل قیاس نیست و با خبرنگاران برخورد بدی می‌کنند که به مردم واقعیت را نگویند.

بابایی در پایان از اسلام به عنوان ابرقدرتی یاد کرد که با محوریت جمهوری اسلامی ایران در دنیا شناخته شده است و تأکید کرد: همه باید قاسم سلیمانی باشیم جانانه پا به حرف ولایت بایستیم تا راه را هموار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار