مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس:

باید ناگفته‌ها و ناشناخته‌های دفاع مقدس استان بازگو شود

سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس رزمندگان استان فارس جایگاه و نقش ویژه ای داشتند گفت:بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصت مناسبی است که ناگفته‌ها و ناشناخته‌های حوزه دفاع مقدس استان فارس برای جامعه بازگو شود.
کد خبر: ۴۰۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱ - 15July 2020

باید ناگفته و ناشناخته های دفاع مقدس استان در چهل سالگی بازگو شودبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس امروز در نشستی با تعدادی از هنرمندان و فعالان فرهنگی و هنری از خانه طراحان انقلاب اسلامی و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی  با بیان اینکه رزمندگان و یگان‌های استان فارس در دفاع مقدس جایگاه ویژه‌ای داشتند، اظهار داشت: بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا این ویژگی ها و دستاوردهای ارزشمند رزمندگان و یگانهای استان برای عموم جامعه بازگو شود.

کوشکی بیان داشت: دستاوردهای دوران دفاع مقدس را باید با زبان ساده و در مواقعی نیز از زبان دشمن برای مخاطب گفته شود تا مخاطب جذب شود و تاثیرگذاری آن نیز بیشتر است.

وی افزود: در راستای اشاعه فرهنگ دفاع مقدس و استخراج گنج نهفته دوران هشت سال جنگ تحمیلی باید از ظرفیت های رسانه ای، فضای مجازی و فرهنگی هنری به خوبی استفاده و از آنها کمک بگیریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با یادآوری اینکه رزمندگان و فرماندهان ارتش استان فارس در دفاع مقدس نقش پررنگی داشتند که تاکنون برای جامعه معرفی نشدند گفت: فرماندهان شهید ارتش استان فارس فرماندهان قابل بودند که 40 سالگی دفاع مقدس زمان مناسبی است که آنها به مردم معرفی شوند و رشادت و دستاوردهای ارزشمند آنها برای نسل های آینده منتقل شود.

کوشکی به مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان و نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس به زودی راه اندازی خواهد شد که یکی از قشرهایی که باید در اولویت بازدید قرار بگیرند هنرمندان و اصحاب رسانه هستند تا در شرایط کنونی آنها بتوانند در اطلاع رسانی و تبلیغات نقش آفرین باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار