نماینده ولی فقیه در مازندان:

تشکیلات قضایی به فساد امان ندهند

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» گفت: امروز مبارزه با فساد به عنوان یک خط و راهبرد اصلی در قوه قضائیه ترسیم شده است و ما انتطار داریم تمام تشکیلات قضایی مملکت در این موضوع جدی پای کار باشند و به فساد امان ندهند.
کد خبر: ۴۰۶۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷ - 16July 2020

تشکیلات قضایی مملکت به فساد امان ندهندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندان پیش از ظهر امروز در دیدار با دادستان جدید مرکز استان و رئیس کل دادگستری اظهار داشت: فرزندان شهدا میراث‌داران شهدا هستند و انتخاب فرزند سردار شهید کریمی در این جایگاه مایه خوشحالی و مباهات است.

محمدی لائینی افزود: برای احقاق حق و از بین بردن ظلم باید پای کار بیائیم زیرا این راه، راه سنگینی است و تحملش سخت است.

این مسئول با بیان اینکه «جهش تولید» یک راهبرد و خط است و همه مسئولین باید در این خط حرکت کنند، گفت: امروز مبارزه با فساد به عنوان یک خط و راهبرد اصلی در قوه قضائیه ترسیم شده است و ما انتطار داریم تمام تشکیلات قضایی مملکت در این موضوع جدی پای کار باشند و به فساد امان ندهند.

محمدی لائینی با تأکید بر اینکه باید دست فساد را قطع کنیم و با ریشه‌های فساد مبارزه کنیم بر لزوم ارتقاء بخشی امید در مردم تأکید کرد و افزود: علاوه بر امنیت و حقوق مردم باید امید را در بین مردم افزایش دهیم و برای مبارزه با فساد باید ابتدا از خودی‌ها و بعد بیرونی‌ها شروع کنیم چرا که مبارزه با باطل لباس و جایگاه نمی‌شناسد.

محمدی لائینی با بیان اینکه مردم را با شعار «عدل علوی» به خیابان‌ها دعوت کردیم و انقلاب صورت گرفت، گفت: ما باید پاسخگوی خون شهدا باشیم.

وی افزود: الحمدالله بدنه اصلی چه در نظام و چه در دستگاه قضا یک بدنه سالم است، ولی اگر دیر حرکت کنیم این فساد همه‌گیر خواهد شد.

محمدی لائینی با بیان اینکه اگر فساد نباشد قطعا شعار سال تحقق پیدا می‌کند، گفت: امروز چیزی که دست و پای ماشین تولید و زنجیره تولید را بسته همین فساد است و در این حوزه باید ظرفیت شنیدن نقدها را داشته باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار