به همت پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی؛

مجموعه کتاب پنج جلدی «آدامسی‌ها» منتشر شد

مجموعه پنج جلدی «آدامسی‌ها» با توجه به خلاء تولیدات داخلی با غنای فنی و فرمی در حوزه داستان کودک منتشر شد.
کد خبر: ۴۰۶۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ - 18July 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مجموعه پنج جلدی «آدامسی‌ها» با توجه به خلاء تولیدات داخلی با غنای فنی و فرمی در حوزه داستان کودک به انتشار رسیده و سعی دارد ضمن رعایت استانداردهای زیباشناختی و هنری داستان، مضامین دینی و اخلاقی را به کودکان منتقل کند.

شهر آدامسی‌ها جایی است که شخصیت‌های قصه (نعنایی و بادکنکی و زنجبیلی و آتشی) در آن با ماجراها و مشکلات مختلفی رو به رو می شوند و دکتر موزی و کتاب قانون آدامسی‌ها به کمک شان می‌آیند.

آدامسی‌ها سعی کرده از مستقیم‌گویی و وعظ‌گونگی به عنوان یکی از آسیب‌های جدی داستان‌های دینی کودکان فاصله بگیرد و در قالب درام و روایت داستانی درآید.

مجموعه کتاب پنج جلدی «آدامسی‌ها» منتشر شد

فاز اول آدامسی‌ها در پنج جلد به همت پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی (باقرالعلوم علیه‌السلام) تولید و توسط انتشارات سروش به چاپ رسیده است. نویسندگی این مجموعه قصه با «زینب علیزاده» و تصویرگری آن برعهده «مهرانه جندقی» بوده است.

از جمله دلایل تولید مجموعه آدامسی‌ها، حجم انبوه محصولات ترجمه‌ای با فرهنگ غیر بومی در حوزه کودک از یکسو، و ضعف بسیاری از تولیدات داخلی داستان‌های کودکان از سوی دیگر ذکر شده است.

دفتر قایمکی‌ها، پرواز آدامسی، بازی‌های آدامسی، کش‌بازی، دردسر گل‌گلی، عناوین پنج جلد آدامسی‌ها هستند که نسخه‌های چاپی و الکترونیکی آنها در سایت‌های فروش کتاب عرضه شده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار