تشکیل فراکسیون ایثارگران مجلس فصلی جدید در تحقق مطالبات این خانواده بزرگ است

جمعیت جانبازان تأکید کرد همدلی تمامی اعضای این فراکسیون و همه نمایندگان انقلابی مجلس یازدهم فصلی جدید را در تحقق مطالبات خانواده بزرگ جانبازی و ایثارگری پیشرو قرار داده است.
کد خبر: ۴۰۶۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ - 18July 2020

تشکیل فراکسیون ایثارگران مجلس فصلی جدید در تحقق مطالبات این خانواده بزرگ استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‎پرس، به دنبال تشکیل فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با صدور پیامی ضمن تبریک این رخداد، حمایت خود از تصمیمات این فراکسیون را اعلام و مطالبه‌گری برای اجرای آن از دستگاه‌های متولی را به عنوان دستور کار این جمعیت یادآوری کرد.

در متن این پیام ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای پرچمداری مکتب امامین انقلاب و فرهنگ تحرک‌آفرین و انسان‌ساز ایثار و شهادت، بر نقش‌آفرینی این جمعیت به عنوان ناظر بر دستگاه‌ها در خصوص اجرای تصمیمات فراکسیون ایثارگران تاکید کرد.

در ادامه این پیام آمده است:

«جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی سازمان یافتن فراکسیون ایثارگران مجلس یازدهم با وجود بسیاری از چهره‌های نام آشنا را ارج مینهد. پرچم‌داری، همدلی و همراهی تمامی اعضای محترم این فراکسیون و همه نمایندگان انقلابی مجلس یازدهم فصلی جدید را در تحقق آرمانها و مطالبات خانواده بزرگ جانبازی و ایثارگری پیشرو قرار داده است.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با تمام توان و در مراحل تبدیل ایده‌ها و پیشنهادات به مصوبات با نظرات کارشناسی خود در کنار شما خواهد بود و نظارت بر اجرا برای پرهیز آزمون و خطاهای دستگاه‌های اجرایی را بر عهده خواهد گرفت. امید است در این تعامل با قوانین موثر دستیابی به نتیجه اجرای قوانین کوتاه تر شود».

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها