وصیت‌نامه شهید «علیرضا کلهر»؛

من به پیروی از امام و رهبر نهضت کربلا به جبهه آمدم

شهید «علیرضا کلهر» در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: من به پیروی از امام عاشق و رهبر نهضت کربلا به جبهه آمدم تا جویبار خونی را که از کربلا در حرکت بود با خون خود دوباره متحرکش کنم تا این گوهر گرانبها که از عاشورا بجای مانده به دست فرزندانم بدهم.
کد خبر: ۴۰۶۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲ - 19July 2020

دوست دارم زنده بمانمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، «علیرضا کلهر» یکم اسفند سال 1343 در شهر ری به دنیا آمد. وی تا مقطع دبیرستان درس خواند با شروع جنگ تحمیلی با عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و سرانجام در 14 آبان 1362 در پنجوین به شهادت رسید.

فرازی وصیت‌نامه شهید

می‌خواهم وصیتنامه تهیه کنم، ولی وصیت کردن افرادی مثل من بسیار مشکل است، زیرا کثرت گناه و معصیت و دور بودن از آخرت سخت مرا غافل نموده است.

شهادت می‌دهم که نیست خدایی جز خدای یکتا و بی همتا و شهادت می‌دهم که رسول گرامی اسلام و آخرین پیامبر اسلام و علی (ع) ولی و جانشین اوست.

بار خدایا در این لحظه آخر در درگاه پر عظمت تو قرار گرفته و این بارگاه عظیم در جلوی چشمانم روشن است، از گناهانی که کرده ام روسیاه هستم و از خجالت سر به زیر افکنده‌ام و سال‌هاست که منتظرم تا اینکه این انتظار به سر رسیده است. انتظار زنده کردن حماسه جاودانه کربلا، آری انتظاری که هر روز جمعه بعد از زیارت عاشورا می‌کردم فرا رسیده است.

باز‌گشت این بنده روسیاه نزدیک شده است ولی از طرف دیگر دوست دارم زنده بمانم تا در دولت امام زمان (ع) بتوانم خدمت کنم و دوست دارم بمانم تا در کربلا و قدس به امامت امام امت نماز بخوانم ولی باز من راه اول را انتخاب کرده ام و سخت علاقه بازگشت دارم. پس ای مولای من مرا دریاب که دیگر طاقت ماندن ندارم. من به پیروی از امام عاشق و رهبر نهضت کربلا به جبهه آمدم تا جویبار خونی را که از کربلا در حرکت بود با خون خود دوباره متحرکش کنم تا این گوهر گرانبها که از عاشورا بجای مانده به دست فرزندانم بدهم.

خدایا من شهادتی را از تو می خواهم که هر لحظه آماده باشم که مالم و جانم و مقامم و هر چه که بدان وابستگی دارم با خلوص کامل و بی‌ریا تقدیمت کنم که این شهادت آگاهانه است.

خدایا دیگر از ماندن در این دنیا سخت سیر شده‌ام و منتظر دیدار تو هستم.

خدایا بر تن ضعیف من رحم کن و مرا از عذاب شب اول قبر نگهدار. ولی این راه را که ما می رویم هر چیزی را در بردارد، اسارت، شهادت، مفقودالاثر و مجروحیت و خلاصه مزد اینکار است، ولی چه زیباست که شخصی آنچنان خالص و پاک شده باشد که یکبار از این دنیا پر بکشد و با جامه ای خونین به دیدار دوست برود. امید من شهادت در راه توست و خود را در کنارم حس می‌کنم. آری ای برادران من بیرون کردن دشمنان و غاصبان این مملکت امام زمان (ع) به جبهه می‌روم و به یاری خدا آنها را نابود خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار