فراخوان آثار رسانه‌ای و مقاله به مناسبت بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس

به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان فارس فراخوان آثار رسانه‌ای و مقاله با موضوع‌های مختلف توسط بسیج دانشجویی استان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس اعلام شد.
کد خبر: ۴۰۶۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ - 19July 2020

فراخوان آثار رسانه ای و مقاله به مناسبت بزرگداشت جهل سالگی دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان فارس فراخوان آثار رسانه ای و مقاله با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس و بسیج دانشجویی فارس اعلام شد.

فراخوان مقاله علمی با موضوع نقش جوانان در تحقق بیانیه ی گام دوم انقلاب مبتنی بر شاخصه های دفاع مقدس اعلام شده است و در فراخوان تولید آثار رسانه ای نیز در قالب فیلم کوتاه، کلیپ، موشن گرافی، اینفوگرافی، پوستر و نماهنگ با موضوعات دستاوردهای دفاع مقدس در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، فناوری، نظامی، داخلی و بین المللی مد نظر قرار گرفته شده است.

همچنین علاقه مندان می توانند پروژه های صنعتی و یا عملیات‌هایی که استان فارس در دوران دفاع مقدس در آن نقش داشته است را در قالب آثار هنری ارسال کنند.

در این فراخوان به 3 نفر برتر هدایای نقدی شامل نفر اول مبلغ 500 هزار تومان،  نفر دوم مبلغ 400 هزار تومان، نفر سوم مبلغ 300 هزار تومان اهداء خواهد شد.

علاقه مندان می توانند آثار خود را به آدرس ایمیل mostafa.misavi1404@gmail.com  ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار