مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان:

بازگویی فرهنگ دفاع مقدس در جامعه یک رسالت حساس است

عطا ناوکی گفت: بازگویی فرهنگ دوران دفاع مقدس و گسترش روحیه انقلابی و ایثارگری در جامعه یک تکلیف و رسالت حساس است.
کد خبر: ۴۰۶۷۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴ - 20July 2020

به گزارش دفاع‌پرس در هرمزگان، عطا ناوکی امروز ضمن دیدار با جانبازان مشکلات این عزیزان را بررسی و اظهار داشت: جانبازان جزو انسان هایی هستند که در شرایط سخت کشور ایثار، شرف، دلاوری و تعهد خود را ثابت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان جانبازان را شهدای زنده دانست و افزود: این عزیزان در عرصه های مختلف نقش آفرینی کرده اند و همچنان در صحنه جنگ نرم با مقاومت، صبر و ایمان خود جزو نقش آفرینان مهم جامعه محسوب می شوند.

ناوکی از جانبازان به عنوان نمونه‌های بزرگ شجاعت و سرمایه های نظام اسلامی یاد کرد و ادامه داد: تمامی ایثارگران مسئولیت و نقش عظیمی در انتقال فرهنگ، ارزش ها، باورها، آرمان ها و منویات دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس دارند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی هر لحظه در حال حماسه آفرینی است، تصریح کرد: بیگانگان با فرهنگ سازی و شایعات نادرست خود، جوامع اسلامی را هدف قرار داده اند و به دنبال ایجاد تشنج و کم کردن ارزش های مذهبی هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان جانفشانی و فداکاری جانبازان را چراغ راه آینده سازان کشور عنوان کرد و افزود: بازگویی فرهنگ دوران دفاع مقدس و گسترش روحیه انقلابی و ایثارگری در جامعه یک تکلیف و رسالت حساس است.

وی خاطرنشان کرد: حضور همیشه در صحنۀ ملت فهیم جمهوری اسلامی، به ویژه ایثارگران باعث شده است نقشه ها و مقاصد شوم دشمنان خنثی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها