مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

مقاومت مردم خرمشهر باید به خلق آثار هنری منجر شود

سردار عباس یوسفی گفت: همه کسانی که در دوران مقاومت حضور میدانی داشتند و با تمام وجود دفاع و مبارزه تن به تن را لمس کردند در اولویت ستاد تاریخ شفاهی هستند که باید سریعا به مرحله سند سازی، چاپ کتاب و البته خلق آثار هنری منجر شود.
کد خبر: ۴۰۶۷۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱ - 20July 2020

مقاومت مردم خرمشهر باید هر چه سریعتر به چاپ کتاب و البته خلق آثار هنری منجر شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اولین جلسه کارگروه ستاد مقاومت مردمی خرمشهر با اولویت تاریخ شفاهی امروز در سالن جلسات شهید جهان آراء اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در ابتدای این جلسه که با حضور تنی چند از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: مقاومت مردم خرمشهر در روزهای ابتدای جنگ و حتی قبل از آن باید هر چه سریعتر مستند و منتشر شود.

وی افزود: مقاومت 34 روزه یا 45 روزه مردم خرمشهر در مقابل ارتش رژیم بعث، باید به عنوان سمبل مقاومت مردمی و اعتقادی به همه دنیا معرفی و شناسانده شود.

سردار یوسفی گفت: همه کسانی که در دوران مقاومت حضور میدانی داشتند و با تمام وجود دفاع و مبارزه تن به تن را لمس کردند در اولویت ستاد تاریخ شفاهی هستند که باید سریعا به مرحله سند سازی، چاپ کتاب و البته خلق آثار هنری منجر شود.

در ادامه این جلسه اعضای ستاد مقاومت مردمی خرمشهر و مدیران اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان با ابراز نقطه نظرات خود و تفکیک وظایف به روند سریع احصاء، تدوین و انتشار این رخداد کم نظیر دوران دفاع مقدس تاکید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها