استاندار خراسان رضوی در دیدار با خانواده شهیدان علیمردانی

حرکت با صلابت در مسیر شهدا، توطئه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند

استاندار خراسان رضوی گفت: شهدا متعلق به خطه و منطقه خاصی نیستند و تمام مردم ایران از برکات وجودی آنان بهره‌مند و از فقدان این عزیزان متأثر هستند.
کد خبر: ۴۰۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵ - 09February 2015

حرکت با صلابت در مسیر شهدا، توطئه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، همزمان با سالروز شهادت حسن علیمردانی فرمانده گردان روحالله لشکر 5 نصر در چزابه، استاندار خراسان رضوی با خانواده این شهید دیدار کرد. علیرضا رشیدیان در این دیدار ضمن اشاره به نقش مؤثر شهیدان در دوران دفاع مقدس و استقرار امنیت پایدار در مناطق جنگی اظهار کرد: ولایتپذیری و سربازی بیچونوچرا برای نظام، مهمترین ویژگی این شهیدان بوده است.

وی از شهدای خانواده علیمردانی بهعنوان ذخایر نظام یادکرد و افزود: شهدا متعلق به خطه و منطقه خاصی نیستند و تمام مردم ایران از برکات وجودی آنان بهرهمند و از فقدان این عزیزان متأثر هستند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به جایگاه شهیدان در درگاه الهی گفت: این افراد با بذل جان خود در راه اسلام و قرآن به اوج کمال و قرب خداوند و سعادت دنیوی و اخروی دست یافتند.

رشیدیان با تأکید بر پیروی از راه شهدا و تأسی به رفتار و سیره آنان خاطرنشان کرد: بهعنوان میراث داران شهیدان تلاش در جهت تحقق آرمان شهدا و منویات مقام عظمای ولایت و حرکت در مسیر اعتلای نظام مقدس اسلامی را وظیفهٔخود میدانیم.

وی عزت و سربلندی ایران اسلامی را مرهون خون شهدا، ازخودگذشتگی ایثارگران و رزم مجاهدانه رزمندگان دانست و گفت: همراهی، صبر و پایداری خانواده شهدا در حصول این دستاوردهای ارزشمند نقشی بیبدیل داشته است.

استاندار خراسان رضوی با تأکید بر برنامهریزی و اهتمام در جهت توجه به نیازهای مادی و معنوی خانوادههای شهدا، خدمت به آنان را افتخاری بزرگ و از وظایف اصلی مسئولان دانست.

رشیدیان حرکت در مسیر ولایت و تلاش برای تحقق آرمانهای متعالی شهیدان را ضامن استمرار سربلندی و توفیقات نظام اسلامی دانست و افزود: تا زمانی که با صلابت در این راستا حرکت کنیم، توطئههای دشمنان علیه کشورمان کارساز نخواهد بود.

در این دیدار فرزند شهید علیمردانی نیز با بیان اینکه شهادت، ثمره اعتقاد و التزام به اصول و ارزشهای والای اسلامی و ولایتپذیری است، حرکت خالصانه مسئولان در مسیر شهدا و تبعیت آنان از مقام معظم رهبری را باعث دلگرمی خانوادههای شهدا و رمز پیشرفت و موفقیت نظام اسلامی برشمردند.

در این دیدار حجتالاسلام نصرالله پژمان فر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، عابدین عابدی مقدم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و سرهنگ احراری مشاور استاندار در امور ایثارگران استاندار را همراهی میکردند.

گفتنی است خانواده علیمردانی سه شهید را تقدیم ایران اسلامی کرده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار