سردار کارگر در جلسه شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور:

آخرین اقدام کفرآمیز دشمن در عملیات «مرصاد» خنثی شد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه آخرین اقدام کفرآمیز دشمن در عملیات مرصاد خنثی شد، گفت: رزمندگان در این عملیات، موفقیت بزرگی کسب کردند.
کد خبر: ۴۰۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ - 23July 2020

آخرین اقدام کفرآمیز دشمن در عملیات «مرصاد» خنثی شدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور امروز (پنج‌شنبه) با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور و نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های دولتی و اجرایی کشور در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

سردار کارگر در این نشست، با گرامیداشت عملیات مرصاد و شهدای این عملیات افتخارآمیز، اظهار داشت: رزمندگان در این عملیات توانستند، آخرین اقدام کفرآمیز دشمن که با حمایت آمریکا و صهیونیست‌ها انجام شد را خنثی و موفقیت بزرگی کسب کنند.

در ادامه نیز سردار «نادر ادیبی» دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: بررسی «نقشه جامع روایتگری» را به‌عنوان دستور کار این جلسه خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: علی‌رغم تمام زحمات در حوزه روایتگری در کشورمان، لازم بود که برای ساماندهی امور براساس سند جامع راهیان نور، اقدامات جدیدی را انجام دهیم.

پس از صحبت‌های دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور، «مهدی امیریان» معاون ستاد مرکزی راهیان نور کشور در توضیحاتی درباره ضرورت «نقشه جامع روایتگری» گفت: اگر بخواهیم این نقشه را طراحی کنیم، ابتدا باید بدانیم که دفاع مقدس در صحنه انقلاب اسلامی چه نقشی دارد.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از اسناد بالادستی، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف اصلی در راهیان نور بر عهده راوی برای انتقال مطالب و معارف است.

در بخش دیگری از این نشست، «مطالعات طرح جامع یادمان شهر سردشت» توسط خانم رسول‌زاده ارائه شد و مورد بررسی قرار گرفت و حاضران پیشنهادات خود را ارائه کردند.

سردار کارگر نیز تصریح کرد که امسال به‌مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس باید کار ویژه‌ای برای سردشت انجام گیرد.

در پایان این نشست، پیشنهاد رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مبنی بر تصویب کلیات «نقشه جامع روایتگری» مورد پذیرش حاضران قرار گرفت.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار