فرمانده انتظامی شهرستان گناوه:

خانواده‌های شهدا از افتخارات نیروهای مسلح هستند

سرهنگ حسین احمدی گفت: خانواده‌های معظم شهدا مایه عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، سرمایه های ارزشمند ناجا و از افتخارات نیروهای مسلح هستند.
کد خبر: ۴۰۷۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱ - 23July 2020

خانواده های شهدا سربلندی نظام و افتخارات نیروهای مسلح هستند

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «حسین احمدی» فرمانده انتظامی شهرستان گناوه در دیدار با خانواده معظم شهید «حسین صلاحی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ما برای اين نظم و امنيت در اين برهه زمانی حساس عزيزانمان را نثار دين و انقلابمان کرده ايم.

وی با بیان اینکه ما وظيفه داريم پاسدار از خود گذشتگی ها و جانفشانی شهدا باشيم گفت: خانواده های معظم شهدا مایه عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، سرمایه های ارزشمند ناجا و از افتخارات نیروهای مسلح هستند.

احمدی با اشاره به اینکه خانواده های شهدا و جانبازان مظهر صبر و شکیبایی هستند و تکریم شهدا و خانواده های آنان یک وظیفه دینی، ارزشی و انسانی است خاطرنشان کرد: پرچم مقتدر نظم و امنيت و ايثار فرزندان و برادران در نقطه نقطه ايران عزيزمان در اين برهه خطير از زمان، پرغرور برافراشته است و با نسيم هدايتگر فرمانده معظم کل قوا موج می زند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و در این دیدار با اهدای لوح تقدير از مقام این شهید والا مقام تجليل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار