جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی هیأت تا ٣١ مرداد تمدید شد

جامعه ایمانی مشعر، دومین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی هیأت را برگزار می‌کند. در این راستا فراخوان ارسال آثار اعلام و علاقه‌مندان تا پایان تیرماه فرصت داشتند، آثار خود را ارسال کنند که این مهلت تا پایان مرداد تمدید شد.
کد خبر: ۴۰۷۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲ - 24July 2020

جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی هیأت تا ٣١ مردادماه تمدید شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، جامعه ایمانی مشعر دومین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی هیأت را با مشارکت رادیو معارف و شبکه افق برگزار می‌کند و به این منظور فراخوان ارسال آثار اعلام شد و علاقه‌مندان تا ۳۱ تیرماه فرصت داشتند، آثار خود را به نشانی www.heyat.tv ارسال کنند که این مهلت تا پایان مردادماه تمدید شد.

براساس این گزارش، نخستین دوره فراخوان تولیدات صوتی و تصویری هیأت با هدف گردآوری آثار، سطح‌بندی و تهیه بانک اطلاعات هنرمندان برگزار شد و این دومین دوره این جشنواره با هدف ارتقای تولیدات و برنامه سازی‌های هیأت‌های عاشورایی در رسانه ملی، ارائه الگوی مناسب، به روز و منطبق با نیازها و ارزش‌های دینی در جهت بازنمایی هیأت تراز انقلاب اسلامی است.

این جشنواره در دو بخش تلویزیونی شامل اطلاع رسانی هیأت در قالب تیزر تلویزیونی، هیأت خانوادگی در قالب نماهنگ و گزارش فعالیت‌ها و اقدامات هیأت در قالب مستند با اولویت موضوع کرونا و در بخش رادیویی عامل اطلاع رسانی هیأت در قالب آنونس رادیویی، هیأت و خانواده در قالب پادکست و خدمات اجتماعی هیأت در قالب گزارش کوتاه رادیویی با اولویت موضوع کرونا برگزار خواهد شد.

تمامی آثار ارسال شده جشنواره پس از پالایش، تنظیم و دسته‌بندی توسط هیأت کارشناسی بررسی شده و تعداد ۲۰ اثر در هر بخش برای ورود به بخش رقابتی انتخاب خواهند شد و در نهایت رتبه‌بندی براساس امتیاز کسب شده، معیارهای داوری خواهد بود و برگزیدگان این جشنواره در بخش تلویزیونی و رادیویی، هدایایی دریافت خواهند کرد.

داوران بخش رقابتی آثار تلویزیونی داوود مرادیان، مهدی مطهر و محسن برمهانی و در بخش رادیویی نیز حامد حجتی، روح‌الله مثنوی و حسین عباسی‌فرد آثار را داوری خواهند کرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار می‌توانند به سایت www.heyat.tv مراجعه می‌کنند.

پایان پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار