نماینده لبنانی: جریان «مقاومت» آماده مقابله با دشمن اسرائیلی است

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت وابسته به حزب الله تأکید کرد که این جنبش آماده است تا با هر گونه تجاوز رژیم صهیونیستی مقابله کند.
کد خبر: ۴۰۷۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ - 25July 2020

نماینده لبنانی: جریان «مقاومت» آماده مقابله با دشمن اسرائیلی استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «ولید سکریه» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت وابسته به حزب الله بار دیگر بر آمادگی این جنبش برای مقابله با هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

سکریه با انتشار بیانیه‌ای تصریح کرد که جریان مقاومت، آماده مقابله با هرگونه تجاوز صهیونیست‌هاست و مقابله با دشمن اسرائیلی همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از این نماینده لبنانی گزارش داد که مقاومت، همچنان آماده و قدرتمند خواهد ماند و با هر گونه تجاوز مقابله خواهد کرد.

وی با تأکید بر نقش اصلی ارتش لبنان در حمایت از این کشور، خاطرنشان کرد: «دشمن اسرائیلی، عامل تهدید امنیت و ثبات لبنان است. در نتیجه، مقاومت ملی، به درگیری با این دشمن، اهتمام دارد».

به دنبال شهادت یکی از رزمنده‌های حزب الله لبنان و رسانه‌ای شدن شهادت این رزمنده، ارتش رژیم صهیونیستی برخی از تمرین‌های نظامی خود را لغو کرده و تدابیر امنیتی و پیشگیرانه را در مرز لبنان افزایش داده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از ارتش این رژیم نوشتند که حزب الله لبنان خود را برای «انتقام» از این رژیم آماده کرده است.

این رسانه‌ها گزارش دادند که فرماندهی ارتش تصمیم گرفته با این عملیات مقابله کند و قرار بوده که از ساعت هشت جمعه ارتش این رژیم مراکز ایست‌وبازرسی در تقاطع راه‌های شمال فلسطین اشغالی ایجاد خواهد کرد.

رژیم صهیونیستی همچنین در روز‌های آینده محدوده‌ی دست‌رسی به مناطق زراعی نزدیک مرز لبنان را محدود خواهد کرد.

انتهای پیام/411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار