عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

آموزه‌های دوران دفاع مقدس، امروز نیز در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان کارساز است

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی گفت: در حقیقت دشمن‌شناسی، میهن دوستی، ایثار، شهامت و شهادت‌طلبی که از مهم‌ترین آموزه‌های دوران هشت سال دفاع مقدس است، امروز نیز می‌تواند در خنثی‌سازی توطئه و فتنه‌های دشمنان کارساز باشد و باید مورد توجه حداکثری تمام مسوولان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۰۷۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۵ - 26July 2020

دشمن‌شناسی، دشمن‌ستیزی، میهن دوستی، ایثار، شهامت، ازخودگذشتگی و شهادت‌طلبی که از مهم‌ترین فرهنگ و آموزه‌های دوران هشت سال دفاع مقدس استحجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه دشمنان در جهت تضعیف باورهای مذهبی مردم و به ویژه نسل جوان کشورمان اظهار داشت: علی‌رغم تمام فشارهای حداکثری دولتمردان غربی و به ویژه مقامات کاخ سفید علیه کشورمان، مردم با مقاومت و ایستادگی خود کاری کردند که دشمنان بفهمند راه اشتباهی را در پیش گرفته‌اند و مردم ایران با فشار تحریم تسلیم نخواهند شد.

نماینده مردم شهرستان محلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه تا روحیه جهادی مسوولان و مقاومت و صبر ملت در مواجهه با فتنه‌های دشمنان پابرجاست، مخالفان نظام و انقلاب اسلامی به اهداف شوم خود دست پیدا نخواهند کرد، افزود: در حقیقت دشمن‌شناسی، دشمن‌ستیزی، میهن دوستی، ایثار، شهامت، ازخودگذشتگی و شهادت‌طلبی که از مهم‌ترین فرهنگ و آموزه‌های دوران هشت سال دفاع مقدس است، امروز نیز در خنثی‌سازی توطئه و فتنه‌های دشمنان کارساز است که باید مورد توجه حداکثری تمام مسوولان قرار گیرد.

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه شهیدان انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، فرهنگ‌سازان اصیل جامعه هستند، افزود: شهدا با اهدای خون و جان خود، فرهنگ اصیل جهاد و شهادت را در جامعه نهادینه کردند؛ نسل امروز از طریق خواندن آثار دفاع مقدس با نسل انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس آشنا می‌شوند که چگونه از کشور، دین و انقلاب خود در مقابل مجموعه دشمنان غربی، شرقی و ارتجاعی دفاع کردند.

وی در ادامه تبلیغات سوء و نفوذ مخرب به افکار عمومی جهانیان از سوی آمریکا و ایادی آنها را عقیم دانست و گفت: امروز نه‌تنها مسلمانان، بلکه کشورهای اروپایی و کشورهای آزادی‌خواه جهان نسبت به ماهیت و ذات اصلی دولتمردان آمریکایی در جهت تخریب امنیت در منطقه و فرامنطقه آگاه هستند؛ لذا کشوری که صرفا به تحقق اهداف ضد انسانی و اسلامی‌اش فکر و توجه می‌کند و در این مسیر از انجام هیچ جنایتی ابایی ندارد؛ خطرناک‌ترین دشمن جهان اسلام و بشریت است.

نماینده مردم شهرستان محلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقاومت تنها راه حل شکست دشمنان و تضعیف قدرت نظام سلطه است، گفت: امروز جوانان با الگوگیری از مجاهدت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس باید در مقابل تهدیدات و هجمه‌های رسانه‌ای، فرهنگی، اقتصادی و نظامی دشمن بایستند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دفاع مقدس الگویی است برای تمام مبارزان و کسانی که در پی آزادی‌خواهی در سراسر جهان به ویژه در منطقه هستند. این الگو باعث شد تا جریان مقاومت از موضوع دفاع مقدس کشورمان درس گرفته و بدانند که اگر بخواهند به اهداف خود برسند راهی جزء مقاومت در برابر زورگویی، فشار و درخواست‌های زیاده‌خواهانه و غیر منطقی وجود ندارد و این امر مهم بر همگان ثابت شده است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار