مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای بوشهر خبر داد؛

راه‌اندازی 10 کارگاه مهارت‌آموزی در نیروهای مسلح در استان بوشهر

عبدالمجید دراهکی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و با هماهنگی با قرارگاه مهارت‌آموزی نیروهای مسلح در استان بوشهر تا پایان سال بیش از 10 کارگاه مهارت‌آموزی دیگر در مجموعه سپاه استان راه‌اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۴۰۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱ - 25July 2020

راه اندازی 10 کارگاه مهارت‌آموزی در نیروهای مسلح در استان بوشهر

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالمجید دراهکی» مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به بحث ارائه مهارت‌های آموزشی به پادگانها اظهار داشت: دوران سربازی، فرصت خوبی برای مهارت آموزی است که پس از دوران سربازی به خیل بیکاران اضافه نشوند و زمینه اشتغال آنان فراهم شود.

وی گفت: با توجه به ماهیت خدمت سربازی و ساختار نیروهای مسلح، دوران خدمت سربازی بستر مناسبی برای بسیاری از آموزش‌های مفید و سازنده برای این سرمایه‌های انسانی است تا بعد از انجام خدمت، وارد بازار کار شوند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با بیان اینکه سربازان به عنوان نیروهای جوان و متخصص جامعه باید در حوزه مهارت آموزی تقویت شوند، بیکاری را از مشکلات کنونی برشمرد و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و با هماهنگی با قرارگاه مهارت‌آموزی نیروهای مسلح در استان بوشهر تا پایان سال بیش از 10 کارگاه مهارت‌آموزی دیگر در مجموعه سپاه استان راه‌اندازی خواهد شد.

دراهکی با اشاره به اینکه سربازان مهارت‌های کاربردی و اساسی را می‌آموزند، بیان کرد: آموزش سربازان برای یادگیری مهارت‌های اشتغال و کارآفرینی و مهارت‌های زندگی می‌تواند در ایجاد شرایط مناسب زندگی این نسل مفید واقع شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار