برگزاری مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه دلفان

طی مراسمی با حضور حجت الاسلام «علی درویشی» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در شهرستان دلفان برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۷۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸ - 26July 2020

به گزارش  دفاع‌پرس از خرم آباد، طی مراسمی و با حضور حجت الاسلام «علی درویشی» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان، فرماندهی و کارکنان این ناحیه، جمعی از مدیران ادارات، علما و روحانیون شهرستان دلفان مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سالن 9 دی شهرستان دلفان برگزار شد.

گفتنی است در این مراسم  از زحمات ۵ ساله حجت الاسلام والمسلمین «جواد صیادی» به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دلفان تقدیر و طی حکمی حجت الاسلام «صید ولی رحیم» به عنوان مسئول جدید  نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دلفان معرفی شد.

 سرهنگ پاسدار «علی دالوند» فرمانده سپاه دلفان در این مراسم ضمن خوش آمد گویی به مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان لرستان و ۵ مرداد اقامه اولین نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی را گرامی داشتند.

 حجت الاسلام «علی درویشی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در این مراسم با بیان اینکه حفاظت از دستاوردهای نظام و انقلاب از اولویت کارهای سپاه پاسداران است،  ادامه داد: امروز دشمنان در مقابل اقتدار سپاه ایران ذلیل بوده و اقتدار جمهوری اسلامی ایران برای آنها سخت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار