بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر به مناسبت سالروز عملیات مرصاد؛

عملیات مرصاد آزادسازی خرمشهری دیگر در غرب ایران بود

اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر در بیانیه‌ای عملیات مرصاد را آزادسازی خرمشهری دیگر در غرب ایران خواند که برای همیشه کشور را از لوس جیره خواران استکبار پاک کرد.
کد خبر: ۴۰۷۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲ - 26July 2020

عملیات مرصاد آزادسازی خرمشهری دیگر در غرب ایران بود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر دبا صدور بیانیه ای گرامیداشت سی و دومین سالگرد عملیات غرورآفرین مرصاد را گرامی داشت.

در این بیانیه آمده است:

عملیات مرصاد در عمل به عنوان آخرین عملیات کشور ایران در جنگ تحمیلی بود؛ اما آغازی بر استکبار و نفاق رجوی ها و بر علیه این کشور اسلامی به شمار می آید، عملیاتی که یکی از جلوه های دفاع مقدسی بود که چهره ننگین منافقین را برای همگان آشکار ساخت.

دشمن بعثی وقتی رشادت و مقاومت رزمندگان اسلام را نظاره کرد، سوم مرداد سال 67 به‌ صورت رسمی عقب‌نشینی خود را اعلام کرد اما این اقدام دشمن نیز برای انجام اقدامی جدید صورت گرفت، چراکه دشمن بعثی تمام تجهیزات و حتی نیروی انسانی باقی مانده از جنگ هشت ساله را در اختیار سازمان منافقین قرار داد تا آن‌ها با اجرای عملیات‌های مختلف، ایران را تحت فشار قرار دهند.

 عملیاتی تحت عنوان «فروغ جاویدان» در منطقه غرب کشور در محور اسلام‌آباد« قصرشیرین» برنامه‌ریزی شد که با رمز مقدس «یا علی ابن ابی طالب» در پنجم مردادماه سال ۱۳۶۷ برای مقابله با خیانت منافقین و مزدوران استکبار جهانی، آمریکا و صهیونیسم بین الملل و بازپس‌گیری مناطق اشغال شده در خطوط جبهه میانی جنگ با اتحاد و همدلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش و به ویژه پشتیبانی هوانیروز مقتدر ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام گرفت.

 عملیاتی که به جهانیان ثابت کرد که هیچگاه جان بر کفان کیان این ملت و مرزو بوم پشت ولایت را خالی نخواهند کرد و در همه صحنه های دفاع از وطن حضوری فعال خواهند داشت.

فروغی که نه تنها هرگز جاودان نشد بلکه تا ابد فکر و اندیشه حمله به این انقلاب را از اذهان پلید منافقین کور و ایادی کفر پاک کرد، اقدام خبیثانه ای که با مدد الهی و همت سردانی همچون سردار شهید «علی صیاد شیرازی» داغ دسترسی به یک وجب از خاک کشور ایران اسلامی را بر دل دشمنان داخلی و خارجی گذاشت.

عملیات مرصاد خرمشهری دیگر در غرب ایران بود که برای همیشه کشور را از لوس جیره خواران استکبار پاک کرد و خائنین وطن فروش را رسوا کرد و باری دیگر اتحاد و همدلی ملت ایران  در پشتیبانی از ولایت فقیه به رخ جهانیان کشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها