شهدا عامل حرکت به سمت اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی شهدا را مایه رونق حیات معنوی در کشور دانست و گفت: عامل حرکت به سمت اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی شهدا هستند.
کد خبر: ۴۰۷۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴ - 26July 2020

به گزارش  دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در استان در این نشست با اشاره به سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در کشور و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدا را مایه رونق حیات معنوی در کشور و عامل حرکت به سمت اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: جذب جوانان و نوجوانان به سمت ارزشهای دفاع مقدس، تعمیق روحیه انقلابی و تفکر جهادی در جامعه از اهداف برگزاری این کنگره است.

سید «موسی خادمی» استاندار هم برگزاری کنگره های شهدا را فرصت تقویت فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: همه دستگاههای اجرایی علاوه بر وظایف ذاتی که بر عهده دارند در رابطه با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به طور ویژه وارد عمل شوند تا بتوانیم کنگرهای متناسب با نقش استان در دفاع مقدس به بهترین شکل ممکن برگزارکنیم.

سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز در این جلسه با بیان اینکه برگزاری این کنگره مسئولیتی سنگین است گفت: ضروریست برای انجام این وظیفه خطیر آمادگی لازم را در کارگروههای بیست و دوگانه فراهم کرد که این امر نیازمند برنامه ریزی جدی و اصولی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار