حجت‌الاسلام متین:  

امنیت ایران مرهون تلاش‌های ررمندگان اسلام است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: جمهوری اسلامی ایران در منطقه بی ثبات خاورمیانه توانسته است یکی از امن‌ترین و با ثبات ترین حکومت ها و مرزها را ایجاد کند که این امنیت مرهون تلاش‌های رزمندگان اسلام، علی الخصوص رزمندگان  لشکر ۳ در منطقه شمال‌غرب است.
کد خبر: ۴۰۷۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶ - 26July 2020

امنیت ایران مرهون تلاش‌های ررمندگان اسلام استبه گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام علی متین، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز در دیدار با فرمانده، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، مسئول حفاظت و کارکنان دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی۳ حمزه (ع)، اظهار داشت: معنویت و بصیرت افزایی مهم‌ترین وظیفه این مجموعه در سپاه است و باید نسبت به ارتقای معنویت، بصیرت دینی و تقویت روحیه جهادی و انقلابی نیروها توجه کرد.

وی افزود: نهاد مقدس سپاه سرمایه گرانقدر انقلاب و رکن مهم نظام اسلامی و مظهر دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است و باید از نظر معنویت قداست و استحکام داشته باشد و این جزء با رعایت تقوای تک تک نیروها میسر نمی‌شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه انسان باید در همه حال یاد خدا باشد، خاطرنشان کرد: انسانی که به یاد خدا باشد هم وظایف خود را برای رسیدن به لقاء الله به درستی انجام می دهد و هم از معصیت و نافرمانی اجتناب می کند.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران در منطقه بی ثبات خاورمیانه توانسته است یکی از امن ترین و با ثبات ترین حکومت ها و مرزها را ایجاد کند که این امنیت مرهون تلاش های رزمندگان اسلام، علی الخصوص رزمندگان  لشکر ۳ در منطقه شمالغرب است که از مرزهای کشور حراست و نگهبانی می کنند.

حجت‌الاسلام متین در پایان بر لزوم تعامل بیشتر مجموعه های فرماندهی، نمایندگی ولی فقیه و حفاظت اطلاعات در لشکر عملیاتی ۳ حمزه (ع) تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار