رزمنده یزدی در گفت‌وگو با دفاع‌‎پرس:

منافقان وحشیانه‌ترین جنایات را انجام دادند

کاظم مشهدی‌بافان رزمنده یزدی عملیات مرصاد گفت: منافقان در شهر‌هایی که وارد می‌شدند با یک غافلگیری جو وحشتناکی را در شهر ایجاد و عده‌ای را می‌کشتند؛ مثلا در یکی از جنایات خود زن باردار یا مریض روی تخت را شهید کرده بودند تا در بین مردم ترس ایجاد شود.
کد خبر: ۴۰۷۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷ - 26July 2020

منافقان وحشیانه‌ترین جنایات را انجام دادندبه گزارش خبرنگار دفاع‌‌پرس از یزد، «کاظم مشهدی‌بافان» از جمله رزمندگان یزدی است که در جریان عملیات مرصاد حضور داشته است؛ سالروز عملیات مرصاد بهانه‌ای شد تا به خاطرات این رزمنده دفاع مقدس گوش جان دهیم.

کاظم مشهدی بافان در این گفت‌وگو گفت: عملیات مرصاد پس از پذیرفتن قطعنامه 598 صورت گرفت؛ یعنی زمانی که این قطعنامه پذیرفته شد شرایط و شوک های بعد از این اتفاق، فضا را به دست منافقان داد تا نیروهای خود را فراخوان و دست به اقدام نظامی در غرب کشور بزنند.

منافقان وحشیانه ترین جنایات را انجام دادند

وی ادامه داد: از یک سو هم به منافقان داخلی در زندان ها و نقاط مختلف کشور فراخوان داده شده بود که در صورت رسیدن منافقان به کرمانشاه بقیه عناصر هم در سایر مناطق وارد میدان شوند؛ وضعیت جنایت منافقان به گونه ای بود که در یک عملیات به بیمارستان کرند غرب حمله کردند و حتی زنان بیگناه را به شهادت رسانده و بیمارستان را به پایگاه خود تبدیل کردند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: اما به لطف خداوند در گردنه کوهستانی مرصاد وقتی که رزمندگان در حال انتقال به جبهه جنوب می شود متوجه نقشه و اقدام منافقان شدند و مانع از پیشروی دشمن شده تا اینکه در صبح پنج مرداد 1367 عملیات مرصاد انجام و تعداد زیادی از منافقان کشته شدند.

وی خاطرنشان کرد: منافقان در شهرهایی که وارد می شدند با یک غافلگیری جو وحشتناکی را در شهر ایجاد و عده ای را می کشتند مثلا در یکی از جنایات خود زن باردار یا مریض روی تخت را شهید کرده بودند که در بین مردم رعب و ترس ایجاد شود.

منافقان به صورت بسیار تشکیلاتی و دقیق وارد شدند

مشهدی بافان اذعان داشت: منافقان در این عملیات به صورت بسیار تشکیلاتی و دقیق وارد شدند یعنی سازماندهی نیروهای منافق از مدت ها قبل انجام شده به گونه ای که فرماندهان نظامی منافقان در استان از قبل مشخص شده بود که شوک بعد از قطعنامه بهترین فضا را برای توطئه آن ها ایجاد کرد.

وی اضافه کرد: بعد از عملیات مرصاد، امام خمینی(ره) طی حکمی به قوه قضائیه تمام منافقین که چه در زندان و یا جای دیگر در این عملیات نقش داشتند را محارب اعلام کردند و حکم اعدام آن ها صادر شد.

جانباز دفاع مقدس اظهارداشت: اما در جریان انتخابات سال 96 برخی از افراد برای اینکه به پست و مقام برسند کار را به جایی رسانند که درصدد تطهیر و مظلوم نمایی منافقان برآمدند تا جایی که رهبر انقلاب فرمودند برخی برای پست و مقام جای جلاد و شهید را عوض نکنند.

هر جا ایستادیم پیروز بودیم

وی افزود: تجربه ثابت کرده است و تاریخ نشان داده هرجایی که نقشه و یا توطئه ای علیه ایران اسلامی صورت گرفته قطعا آمریکا به عنوان شیطان بزرگ، نقش مهمی در آن داشته است  و نه فقط کشور ما بلکه دیگر کشورهایی مانند لیبی، صدام و ... که مطیع آمریکا هم بوده اند، بیشتر ضعیف و زودتر شکست خوردند.

مشهدی بافان گفت: باید قبول کنیم و بفهمیم که هرجا مقاومت و ایستادگی را در برابر استکبار داشتیم موفق بوده ایم چراکه این وعده حقیقی خداوند است و امروز می بینیم که راه قدس از کربلا گذشته و موشک های نقطه زن مقاومت بر روی رژیم صهیونیستی تنظیم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها