جانشین معاون آماد و پشتیبانی ناجا:

تأمین اقلام بهداشتی مورد نیاز مراکز آموزشی ناجا/ سلامت کارکنان یک ضرورت است

سردار رضا فریبا با بیان اینکه سلامت کارکنان یک ضرورت است، گفت: نیازمندی رده‌ها به ماسک برابر پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت کامل تأمین شده است و این انتظار از رده‌های ناجا وجود دارد که اقلام به‌موقع در اختیار کارکنان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۰۷۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲ - 27July 2020

تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز مراکز آموزشی ناجا/ سلامت کارکنان در شرایط فعلی یک ضرورت استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «رضا فریبا» جانشین معاون آماد و پشتیبانی ناجا اظهار داشت: با توجه به پروتکل بهداشتی تصویبی در قرارگاه بهداشت و درمان امام رضا (ع) در ناجا و تقسیم‌بندی کارکنان در گروه‌های مختلف تأمین و توزیع ماسک مورد نیاز کارکنان ناجا اعم از پایور و وظیفه برابر پروتکل‌ها و به‌صورت مستمر تامین و بین رده‌های ناجا توزیع می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه حفظ سلامت کارکنان در چنین شرایطی یک ضرورت است، تصریح کرد: نیازمندی رده‌ها به ماسک برابر پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت کامل تأمین و واگذار شده و این انتظار از رده‌های ناجا وجود دارد که اقلام به‌موقع در اختیار کارکنان قرار گیرد و از کارکنان نیز درخواست می‌شود که با توجه به تصویب ستاد مرکزی مبارزه با کرونا و مصوبات قرارگاه امام رضا (ع) حتماً در محیط کار و اماکن عمومی از ماسک استفاده کنند.

جانشین معاون آماد و پشتیبانی ناجا خاطرنشان کرد: ماسک‌های تولید شده توسط معاونت آماد و پشتیبانی ناجا از نوع چهارلایه و قابل شست و شو بوده و در مدت زمان طولانی با توجه به دستورالعمل، قابل مصرف است.

سردار فریبا در پایان عنوان کرد: نیاز مراکز آموزش اعم از افسری، درجه‌داری و سربازی به اقلام بهداشتی به‌موقع تأمین شده و در اختیار آنان قرار می‌گیرد و از این بابت جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار