برگزاری جشنواره مالک اشتر در پلدختر

جشنواره مالک اشتر در پلدختر برگزار شد و 12 رده برتر بسیج انتخاب شدند.
کد خبر: ۴۰۷۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ - 27July 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «منصور کریمی فرد» فرمانده سپاه ناحیه پلدختر امروز در جشنواره مالک اشتر با بیان اینکه بسیج در تمام عرصه‌ها پای کار است اظهار داشت: در سیل فروردین ۹۸ بسیج تمام قد در کنار سیل زدگان شهرستان پلدختر و معمولان بود.

وی با اشاره به معرفی فرهنگ شایسته سالاری در برنامه‌های بسیج افزود: ابتکار وخلاقیت در برنامه های بسیج همگام با ۴۰ سالگی دوم انقلاب یک ضرورت است تا شاهد بازخورد مثبتی در جامعه باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر با تاکید بر اینکه هر پایگاه بسیج یک سپاه است عنوان کرد: جوانان مومن و انقلابی در این برهه حساس برای تبیین دستاوردهای انقلاب تلاش کنند چرا که دشمن به دنبال کمرنگ کردن خدمات نظام است.

وی اضافه کرد: جشنواره مالک اشتر فرصت مناسبی برای تجلیل از رده های برتر بسیج است که خود قدردانی از زحمات تمام بسیجیان به شمار می رود.

در ادامه حجت الاسلام هادی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پلدختر با بیان اینکه تفکر وفرهنگ بسیجی و ولایتمداری از ویژگی های مهم بسیج است ابراز داشت: بسیج در ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت‌پذیری باید الگو باشد و در این راستا بسیج نسبت به امورات اقتصاد مقاومتی، سازندگی، فرهنگ اسلامی ایرانی، گام دوم انقلاب، دشمن شناسی و تلاش برای رفع ناهنجاری های اجتماعی میدان دار است.

وی با بیان اینکه بسیج سیاسی نیست گفت: بسیج عضو گروه یا جریان سیاسی خاصی نیست و در این خصوص اتحاد بین جریانات را مدنظر قرار داده و نباید اجازه دهیم ضد انقلاب از اختلاف سلیقه‌های سیاسی سوء استفاده کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پلدختر خاطرنشان کرد: در برهه‌های مختلف به خصوص مواقع سختی باید نظر ولایت را قبول کنیم که این یعنی ولایت پذیری بر ولایت مداری مقدم است.

سرهنگ علی شهسواری دبیر برگزاری جشنواره مالک اشتر بسیج پلدختر گفت: ۱۲رده برتر بسیج در جشنواره مالک اشتر انتخاب شدند که می‌توان به حوزه مقاومت بسیج شهید شکارچی، معاونت عملیات، پایگاه شهید مومنی پلدختر، پایگاه شهدای بن لار غدیر معمولان، پایگاه مقاومت حضرت سکینه (س)، بسیج سازندگی حوزه مقاومت شهید شکارچی، عملیات حوزه فاطمه الزهرا (س)، سرمایه انسانی بسیج مکتب الزهراس و واحد مقاومت بسیج دانش آموزی پیشگام شاهد دخترانه در بین رده ها و معاونت‌های بسیج اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها