با حضور فرمانده نهاجا؛

مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان خلبانی جنگنده میراژ برگزار شد

مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان خلبانی هواپیما جنگنده میراژ با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایگاه خلبانان شهید برادران دلحامد برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷ - 27July 2020

مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان خلبانی جنگنده میراژ برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، اولین دوره دانش‌آموختگی خلبانان هواپیمای جنگنده میراژ با حضور امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین «قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا و جمعی از فرماندهان و مسولین در پایگاه هوایی برادران شهید دلحامد چابهار برگزار شد.

امیر نصیرزاده در این مراسم، پایگاه هوایی چابهار را از مهمترین پایگاه‌های نیروی هوایی ارتش در کشور عنوان کرد و گفت: بحمدالله حضور نخبگان جوان و خلبانان متعهد به همراه کارکنان فنی دلسوز و ایثارگر سبب شده تا ما در این پایگاه با کمبودی مواجه نشویم و همواره روی پای خود بایستیم.

وی با اشاره به ساخت دستاوردهای جدید نیروی هوایی به دست جوانان نخبه ازجمله ساخت جنگنده کوثر و طراحی شبیه‌ساز هواپیمای ایلوشین افزود: در تلاش هستیم تا با کمک جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش از طرح‌های شبیه‌ساز دیگر هواپیماهای نیروی هوایی ازجمله هواپیمای اف-4 رونمایی کنیم و قطعاً این پایگاه از پایگاه‌هایی خواهد بود که به این سیستم مجهز خواهد شد.

در این مراسم از امیر سرتیپ دوم خلبان «همایون حیدری» فرمانده پایگاه هوایی شهیدان دلحامد به پاس اقدامات انجام‌شده و آموزش هواپیما میراژ به دانشجویان این جنگنده، تجلیل شد.

بر اساس این گزارش، فرمانده نیرو هوایی ارتش در ادامه حضور خود در پایگاه هوایی برادران شهید دلحامد، از قسمت‌های مختلف این پایگاه ازجمله فاوا، گردان‌های نگهداری، الکترونیک، پهپاد و گردان‌های شکاری بازدید و با کارکنان این قسمت‌ها برای دریافت ایده و پیشنهادهای سازنده دیدار کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار