شیخ عیسی قاسم:

اسلام در بحرین هدف هجمه قرار گرفته است

رهبر شیعیان بحرین در بیانیه‌ای با اشاره به توطئه دشمنان برای تحریف و تخریب اسلام گفت که اسلام در بحرین هدف هجمه قرار گرفته است.
کد خبر: ۴۰۷۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ - 27July 2020

اسلام در بحرین هدف هجمه قرار گرفته استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری العهد، آیت‌الله «شیخ عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین اظهار داشت: اسلام در بحرین مانند سایر کشور‌های اسلامی دیگر مورد هدف قرار گرفته است.

شیخ عیسی قاسم در بیانیه‌ای تاکید کرد: اسلام از نظر فکری و اخلاقی و منش تحت عناوین مختلف و روش‌های متناقض در همه سطوح فرهنگی مورد هدف قرار گرفته است.

وی ادامه داد:‌ از جمله این روش‌ها کفر به شکل ایمان و تخریب و تحریف اسلام و جایگزین کردن آن با افکار و عقایدی که ادعای روشن‌فکری و مدرنتیه بودن دارند و نیز از بین بردن فاصله و حریم میان دین‌های مختلف با هدف از بین بردن اسلام است.

آیت‌الله شیخ عیسی قاسم خاطرنشان کرد: فرزندان اسلام باید برای مقابله با این جنگ خشونت‌آمیز ضد اسلام که استکبار جهانی آن را مدیریت می‌کند به پا خواسته و از غفلت و سستی بیرون آیند؛ آن‌ها باید همه توان خود را برای دفع این خطر بزرگ که به دست گمراهان رانده‌شده برای جداکردن امت اسلامی از اسلام شکل گرفته٬ به کار گیرند.

رهبر شیعیان بحرین گفت: برای نجات امت اسلامی از این توطئه‌ها باید همه‌جانبه از اسلام محافظت کرده و اراده کفر در سایه جنگ جامع و شامل علیه اسلام شکسته شود.

وی همچنین تاکید کرد:‌ نباید از دایره آموزه‌های دینی و تبلیغ اسلام و تزکیه خارج شویم٬ این روش و سیره انبیا و ائمه اطهار علیهم السلام و جهاد واجب است.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار