دفاع‌پرس بررسی کرد؛

رژیم اشغالگر قدس در سراشیبی نابودی

صهیونیست‌ها این روز‌ها مشکلات زیادی را تجربه می‌کنند که باعث افزایش سرعت نابودی‌شان شده است.
کد خبر: ۴۰۷۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۱ - 29July 2020

رژیم اشغالگر قدس در سراشیبی نابودیگروه بین‌الملل دفاع‌پرس: رژیم صهیونیستی این روز‌ها مشکلات زیادی را تجربه می‌کند؛ در گزارشی با عنوان «هدف اصلی آماده‌باش رژیم صهیونیستی در مرز با لبنان/ اشتباه محاسباتی که صهیونیست‌ها را از هدفشان دور کرد» اشاره کردیم که ارتش رژیم صهیونیستی پس از به شهادت رساندن «علی کامل محسن» از رزمندگان حزب‌الله لبنان در سوریه، تمرین‌های نظامی در شمال سرزمین‌های اشغالی را متوقف کرده و از بیم حملات حزب‌الله در آماده‌باش کامل به سر می‌برد.

در آن گزارش تاکید کردیم که صهیونیست‌ها برای قطع کردن زنجیره‌های محور مقاومت از سوریه، دست به هر کاری زدند، اما تمام اقداماتشان باعث شد تا از هدفشان دور شوند.

اتهامات نتانیاهو را باید از دیگر مشکلات رژیم اشغالگر قدس بدانیم؛ پلیس رژیم صهیونیستی سه پرونده در خصوص فساد دولتی و مالی علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی تشکیل داده و طی سه سال اخیر از منابع مختلفی شامل دستیاران و وزیران پیشین کابینه، بازجویی کرده است؛ دیگر متهمان در این پرونده، «شائول اِلوویچ» صاحب‌امتیاز نشریه واللا و مالک شرکت «بیزک» بزرگترین اپراتور مخابراتی رژیم صهیونیستی و همچنین «آرنون موزس» صاحب‌امتیاز نشریه «یدیعوت آحرونوت» هستند.

بحران اقتصادی از دیگر مشکلات داخلی صهیونیست‌ها است؛ سایت شبکه صهیونیستی آی ۲۴ نیوز اذعان کرده است که براساس یک نظرسنجی بیش از نیمی از صهیونیست‌ها مجبور شده‌اند، جیره غذایی خود را به‌دلیل بحران اقتصادی در اراضی اشغالی کاهش دهند.

در این گزارش آمده است که بحران ناشی از گسترش ویروس کرونا در اراضی اشغالی باعث تشدید بحران اقتصادی در این منطقه شده است؛ همچنین در این گزارش تاکید شد که اوضاع بهداشتی صهیونیست‌ها در سایه گسترش ویروس کرونا وخیم شده است.

شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که احساس فشار و نگرانی بیشتری نسبت به قبل می‌کنند؛ همچنین درصد قابل توجهی از آن‌ها بیان کردند که احساس افسردگی نیز می‌کنند.

با توجه به مشکلات ریز و درشت صهیونیست‌ها در این روز‌ها یعنی ترس از بازدارندگی محور مقاومت، فساد مسئولان عالی‌رتبه و اوضاع وخیم اقتصادی، باید تاکید کرد که این مشکلات باعث افزایش سرعت نابودی‌شان شده است.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار