گام دوم/ حجت‌الاسلام آزادی‌خواه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

«گام دوم انقلاب» با شعار اخراج آمریکا از منطقه آغاز شده است

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب با شعار اخراج آمریکا از منطقه آغاز شده است؛ زیرا انقلاب اسلامی در یک عرصه جدید و وسیع منطقه‌ای و جهانی می‌خواهد نقش‌آفرینی کند.
کد خبر: ۴۰۷۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۰ - 28July 2020

«گام دوم انقلاب» با شعار اخراج آمریکا از منطقه آغاز شده استحجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با بیان اینکه تحقق منویات امام خامنه‌ای در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی رسالت مهم و بزرگ تمام مسوولان است، اظهار داشت: یکی از برجسته‌ترین راهکارهای دفع شر و فتنه‌های دشمنان و هم‌چنین بهبود امور جاری کشور در گرو اقدام و عمل مسوولان برای اجرایی شدن این مسئله مهم است؛ لذا باید بپذیریم که غفلت از بیانیه گام دوم کشور را متحمل خسارت خواهد کرد.

این مقام مسوول در ادامه رونق اقتصاد، تامین زیرساخت‌های اقتصادی، اقتصاد دانش‌بنیان، رفع موانع تولید، مردمی کردن اقتصاد، سرمایه‌گذاری در تولید و حرکت به سمت عدالت اقتصادی را از مسائل مطرح و تاکید شده در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اگر تمام مسوولان رهنمودهای رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را سرلوحه کارهایشان قرار دهند و بدون چشم‌داشت به کمک و تعامل با بیگانگان صرفا با اتکا به توانایی‌ها و ظرفیت‌های داخلی برای کاهش مشکلات جاری کشور اقدام کنند، مطمئنا در جنگ اقتصادی غربی‌ها پیروز میدان خواهیم بود.

وی با اشاره به آغاز به کار مجلس یازدهم شورای اسلامی تصریح کرد: گفت‌وگو و تحلیل و تفسیر پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب، نیاز به این دارد که بفهمیم مقیاس سنجش این بیانیه چه مقیاسی است تا با همان مقیاس درباره آن بحث کنیم. این بیانیه جایگاهش این است که در شرایط جنگ روانی دشمن و با توجه به آسیب‌ها و آفاتی که حادث شده، ما متناسب با مقیاس انقلاب اسلامی یک اقداماتی را انجام بدهیم و این تنها راه‌حل اساسی مسائل است. این بیانیه مسیر حل چالش‌های انقلاب اسلامی را پیش روی ما قرار داده است.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه گفت: همان‌طور که گام اول انقلاب اسلامی برای بیرون کردن استبداد و نظام شاهنشاهی و استقرار نظام جمهوری اسلامی گذشت، گام دوم انقلاب که نهضت دوم این انقلاب را شامل می‌شود با شعار اخراج آمریکا از منطقه آغاز شده است؛ زیرا انقلاب اسلامی در یک عرصه جدید و وسیع منطقه‌ای و جهانی می‌خواهد نقش‌آفرینی کند.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب سند و منشور نقش‌آفرینی انقلاب اسلامی در عرصه منطقه و نظام بین‌الملل است، گفت: گام دوم انقلاب می‌خواهد پیام جهانی و منطقه‌ای انقلاب اسلامی را صادر کند؛ لذا به همین دلیل رهبر انقلاب هفت توصیه مهم بیان فرموده‌اند که اولین توصیه از علم و فناوری آغاز می‌شود و نشان می‌دهد باید وارد یک تحول و جهاد علمی و فناورانه در ایران و کشور‌های اسلامی شویم تا اخراج آمریکایی‌ها از منطقه فقط به اخراج سربازان آن‌ها محدود نشود؛ بلکه اقتصاد سرمایه‌داری و فرهنگ لیبرالی و نظام‌های استعماری جدیدی که آمریکا در منطقه به وجود آورده است نیز باید نادیده گرفته شود.

نماینده مردم شهرستان ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه به مدیریت جهادی و به‌کارگیری جوانان از منظر گام دوم بیانیه انقلاب اشاره و بیان کرد: سوال جامعه ما این است که چرا در برخی از ابعاد زندگی و سیاست مثل دفاع، امنیت و نظام سیاسی پیشرفت فوق‌العاده‌ای کردیم و در بعضی از ابعاد مثل اقتصاد، علم و فناوری و مساله عدالت، عقب هستیم.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه در پایان با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای حکمرانی اسلامی است که از سه رکن ولی فقیه، رهبری جهادی و مدیریت جهادی برخوردار است، تصریح کرد: اگر افرادی از جنس شهیدان حاج قاسم سلیمانی، همت، متوسلیان، احمد کاظمی و خرازی و ده‌ها فرمانده دیگر در حوزه اقتصاد و فرهنگ داشتیم، شاهد وضعیت مطلوب‌تری در کشور بودیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار