رادیو رژیم صهیونیستی:

نصرالله ارتش اسرائیل را ایستاده نگه داشته است

رادیو رژیم صهیونیستی در گزارشی با اشاره به هراس صهیونیست‌ها از واکنش احتمالی حزب‌الله به شهادت «علی کامل محسن» در سوریه، اعلام کرد: نصرالله همه ارتش اسرائیل را ایستاده نگه داشته است.
کد خبر: ۴۰۷۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳ - 27July 2020

نصرالله ارتش اسرائیل را ایستاده نگه داشته استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رادیو رژیم صهیونیستی در گزارشی با اشاره به هراس صهیونیست‌ها از واکنش احتمالی حزب الله به شهادت علی کامل محسن در سوریه، آورده است: همه می‌دانند که نصرالله دست به عملیاتی علیه ارتش اسرائیل می‌زند و فقط منتظر هستند تا ببینند نحوه انجام این عملیات چگونه است و کِی رخ خواهد داد.

این رسانه صهیونیست گزارش داد: سید حسن نصرالله، کل ارتش اسرائیل را ایستاده نگه داشته است؛ بدون اینکه بگوید حمله می‌کند. همه آماده عملیاتی هستند که رخ خواهد داد و این به سبب تعهدی است که وی واکنش نشان خواهد داد. حزب‌الله ۱۵۰ هزار موشک و ده‌ها موشک نقطه‌زن در اختیار دارد که در صورت وقوع جنگ، این موشک‌ها بر سر ما و تأسیسات ما فرود خواهد آمد.

رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد: نصرالله ارتشی با ۵۰ هزار رزمنده کارآزموده و مجرب و مجهز به سلاح پیشرفته به همراه موشک‌های ضد زره فراوان در اختیار دارد. حزب الله از زمان پایان جنگ سال ۲۰۰۶ بر قدرت و توان خود افزوده است. حزب الله طی سال‌های اخیر به دشمن شماره یک اسرائیل از حیث توان و حجم و آمادگی اقدام علیه اسرائیل تبدیل شده است.

این رسانه صهیونیست گزارش داد: اوضاع در حال انفجار است و هر لحظه امکان شعله‌ور شدن جنگ افزایش می‌یابد. اسرائیل خواهان جنگ با لبنان نیست. ما می‌دانیم که جنگ چگونه شروع می‌شود، اما پایان آن را نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

این در حالی است که طبق جدیدترین نظرسنجی انجام شده مشخص شده است که نظامیان رژیم صهیونیستی از بحران رنج می‌برند و آماده جنگ نیستند. بر اساس این نظرسنجی، فقط ۱۵ درصد از نظامیان احتیاط این رژیم با عبارت نظامیان احتیاط به شکل کافی آموزش دیده‌اند، موافق بودند و این نظامیان از عدم کیفیت سلاح و تجهیزات نظامی خود هم انتقاد دارند.

یک افسر ارشد رژیم صهیونیستی به بحران افسران و نظامیان احتیاط این رژیم اذعان کرده و گفته بود: اعتمادی به نظامیان احتیاط نیست. نظامیان احتیاط باید آماده باشند، ولی این‌گونه نیست.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار