فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خبر داد؛

کشف بیش از یک تُن مواد افیونی در ایرانشهر

سردار محمد قنبری از دستگیری دو قاچاقچی و کشف یک تن و ۱۹۹ کیلوگرم مواد افیونی در شهرستان ایرانشهر خبر داد.
کد خبر: ۴۰۷۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰ - 27July 2020

دستگیری ۲ قاچاقچی با یک تُن و ۱۹۹ کیلو مواد افیونی در ایرانشهربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این عملیات، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یک باند قاچاق را که با استفاده از خودرو‌های تیزرو قصد جابه‌جایی محموله مواد افیونی از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ایرانشهر با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را در حال جابه‌جایی مواد مخدر با دو دستگاه پژو ۴۰۵ در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان شناسایی و با علائم هشداردهنده به آن‌ها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ بدون توجه به هشدار‌های مکرر پلیس با تغییر مسیر از محل متواری و سرنشینان آن‌ها به سمت مأموران انتظامی تیراندازی کردند.

وی ادامه داد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، جان‌برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر خودرو‌ها را با قانون به‌کارگیری سلاح متوقف و قاچاقچیان که عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار قنبری عنوان کرد: در این عملیات مقتدرانه پلیس، ضمن دستگیری دو قاچاقچی در بازرسی از دو دستگاه پژو ۴۰۵ توقیف شده مقدار یک تن و ۱۹۹ کیلو و ۶۴۰ گرم مواد مخدر شامل یک تُن ۱۸۹ کیلو و ۶۴۰ گرم تریاک، ۱۰ کیلوگرم شیشه به همراه یک قبضه اسلحه کلاش و ۴ تیغه خشاب حاوی ۱۰۳ عدد فشنگ جنگی کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها