وصیتنامه شهید «سید حسام الدین سعیدی»؛

مردم شهیدپرور ایران! توطئه منافقین را خنثی کنید

«سید حسام الدین سعیدی» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: «پیامی که من برای مردم قهرمان و شهیدپرور ایران دارم این است که امام را تنها نگذارند و گوش به حرف او باشند و توطئه منافقین را خنثی کنید و نگذارید که آنها بیش از این در کشور رخنه کنند.»
کد خبر: ۴۰۷۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷ - 28July 2020

توطئه منافقین را خنثی کنید

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «سید حسام الدین سعیدی» در سال 1345/3/1 در شهر کازرون دیده به جهان گشود و در پنجم مردادماه سال 1367 در منطقه شلمچه شهد شیرین شهادت را نوشید و  پیکرپاکش در گلزار شهدای شهر بوشهر به خاک سپرده شد.

وصیتنامه شهید

«بسم رب الشهدا والصدیقین

و لاتحسبن الذی قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عندربهم یرزقون

کسانیکه در راه خدا کشته میشودند مرده نپندارید بلکه آنان زنده اند و نزد خدای خود روزی می‌برند

با سلام و درود فراوان به امام زمان (عج) و نایب بر حقش امام خمینی و با سلام بر شهدای صدر اسلام، از شهدای کربلا تا شهدای خوزستان و کردستان ایران.

 پدر و مادر عزیزم خواهشی که من از شما دارم این است که اگر سعادت شهادت نصیبم شد برای من ناراحتی نکنید و خوشحال باشید که پسرتان در این راه شهید شده است.

 همچنین از خواهران و برادرانم می خواهم که برای من ناراحتی و گریه و زاری نکند و خوشحال باشند.

 من از خواهرانم می خواهم که در زندگی همچون زینب (س) باشید تا الگوی زنان جامعه باشند و هر فرد مسلمان وظیفه دارد که از اسلام و وطن و انقلاب خود دفاع کند مانند امام حسین (ع) که برای وطنش و دینش با یزدیان جنگید و سپس شهید شد، ما هم باید راه امام حسین (ع) را دنبال کنیم.

پیامی که من برای مردم قهرمان و شهید پرور ایران دارم این است که امام را تنها نگذارند و گوش به حرف او باشند و توطئه منافقین را خنثی کنید و نگذارید که آنها بیش از این در کشور رخنه کنند و از جوان های مسلمان و متعهد می خواهم که هر چه زودتر به جبهه بروند و این مزدوران صدامی را نیست و نابود کنند و تمام ابر قدرت ها را به خاک بکشند.

 این ملت قهرمان و شهید پرور به تمام دنیا ثابت کرد که همگی آنها مرد جنگند و هر کس بخواهد بر علیه انقلاب در این کشور اسلامی بجنگد پوزه آنها به خاک مالیده خواهد شد.

 این آمریکای جنایتکار و شوروی و اسرائیل غاصب به خیال خام خود می توانند جلوی یک ملت قهرمان و شهید پرور را بگیرند ولی کور خوانده اند.

 من از دوستان و آشنایان و از همسایگان می خواهم که اگر بدی از من دیده اند مرا ببخشند.

 ای برادر مسلمان و انقلابی سعی کنید ادامه دهنده راه شهیدان باشید و همیشه برای ظهور آقایمان امام زمان (عج) دعا کنید.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار