کارشناس مسائل غرب آسیا:

صهیونیستها دنبال موج‌آفرینی اعتراضی در خاک لبنان هستند

«عماد نجار» با اشاره به تحولات صورت‌گرفته در روز دوشنبه در نواحی جنوبی مرز لبنان گفت: هدف رژیم صهیونیستی از انجام برخی از تحرکات در این منطقه، ایجاد موج نارضایتی و اعتراضات در داخل لبنان است.
کد خبر: ۴۰۷۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲ - 28July 2020

صهیونیستها دنبال موج آفرینی اعتراضی در خاک لبنان هستندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس،‌ عماد نجار کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه اقدامات روز گذشته رژیم صهیونیستی در نواحی جنوبی مرز لبنان با اهداف مختلف صورت گرفته است، اظهار داشت: یکی از اهداف آن انحراف افکار عمومی از تحولات در داخل سرزمین‌های اشغالی و ایجاد آمادگی روانی در صهیونیست‌ها در ارتباط با تصمیم حزب‌الله جهت گرفتن انتقام خون رزمنده این گروه است که هفته گذشته در سوریه توسط صهیونیست ها به شهادت رسید.

وی ادامه داد: در روز گذشته رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند حزب الله لبنان یک حمله راکتی به خودروی نظامی رژیم صهیونیستی داشته است، ولی حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای این موضوع را تکذیب کرد.

نجار با بیان اینکه صهیونیست‌ها به دنبال این هستند که با ناامن کردن مرزهای جنوبی لبنان موجی از نارضایتی و اعتراضات را در داخل لبنان ایجاد کنند و با این گونه ترفندهای تبلیغاتی و شانتاژ های رسانه ای فضای داخلی لبنان را تحت تاثیر قرار دهند، افزود: از دیگر سو نتانیاهو وضعیت خوبی در داخل سرزمین‌های اشغالی ندارد او همواره سعی کرده که با اقدامات افراطی خود حمایت تندروها را جلب کند و در جریان برگزاری انتخابات در سرزمین‌های اشغالی نیز مشاهده کردیم بیشترین آراء نتانیاهو مربوط به تندروهای افراطی است، کسانی که می‌خواهند در فلسطین و لبنان درگیری نظامی ایجاد کنند.

این کارشناس مسائل غرب آسیا ،با بیان اینکه حزب الله لبنان در بیانیه روز دوشنبه خود اعلام کرد که هیچ اقدام نظامی از سوی این گروه انجام نشده است، افزود: البته حزب‌الله تاکید کرده در آینده انتقام خونه شهید خود را خواهد گرفت ولی مکان و زمان آن را اعلام نکرده و این باعث حاکم شدن فضای رعب و وحشت در بین صهیونیست‌ها شده است.

نجار در پایان صحبت‌های خود گفت: تجاوز روز گذشته رژیم صهیونیستی به مرزهای جنوبی لبنان با واکنشی از سوی شورای امنیت سازمان ملل، اتحادیه اروپا و آمریکا مواجه نشد و فقط سازمان ملل طرفین را دعوت به آرامش کرد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار