قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

مراسم محرم و صفر باید سلامت محور برگزار شود

نصرت‌الله لطفی گفت: ما هر چه داریم از محرم و صفر است و باید یک مراسم سلامت محور داشته باشیم.
کد خبر: ۴۰۸۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶ - 29July 2020

مراسم محرم و صفر باید سلامت محور برگزار شودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس،‌ نصرت‌الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اظهار داشت: می‌توان یک نگاه سطحی انگارانه برای شورا تعریف کرد و یا نقش، ماموریت و رسالت شورا را عمیق و واقع بینانه دانست.

وی ادامه داد: در نگاه سطحی که ما متاسفانه شاهد هستیم حتی بعضی از چهره‌هایی که انتظار نیست با همین نگاه کاملا سطحی به این نهاد و کارکرد آن توجه می‌کنند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد فراسازمانی است؛ یعنی مجموعه‌ای که از نهادها، سازمان‌ها و تشکل‌ها تشکیل شده و مأموریت، جامعیت و ویژگی‌هایی دارد که همه را دور هم جمع کرده است.

لطفی خاطرنشان کرد: اگر نبود نگاه فرا سازمانی چگونه این شخصیت ها اینگونه می‌پذیرفتند و دور هم جمع شوند و برای انجام ماموریت تدبیر کنند.

وی بیان کرد: کار اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تبلیغ با ریشه قرآنی است؛ تبلیغی که با فتح قله‌های به یاد ماندنی، مثال زدنی و فراموش نشدنی در مقاطع، بزنگاه‌ها، پیچ و خم ها و فراز و نشیب‌های انقلاب در برابر نظام سلطه وجود دارد است و صاحب اصلی و صحنه آفرین واقعی خود مردم هستند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: وظیفه همه ما در کسوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مدیریت مراسم و برنامه‌های انقلاب است، یعنی کار به دست خود مردم است و تنها مدیریت مراسم با شورا است.

وی گفت: ماموریت اصلی شورای هماهنگی دوری از مسائل جناحی و سیاسی، حاکمیت محوری، حفظ ارزشها و خدمت صادقانه به مردم است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور یادآور شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرگز جناحی عمل نکرده است و از هیچ دولت خاص، حزب و گروه خاصی حمایت نکرده، بلکه با اقتدار روی پای خود ایستاده است؛ مردمی که در ۲۳ تیر ۷۸ جواب دندان شکن دادند، امروز اجازه توطئه نخواهند داد.

لطفی در پایان سخنان خود افزود: نظام جمهوری اسلامی با تدبیراتی که مسوولین اندیشیده مراسم محرم و صفر را به صورت اقتضایی برگزار خواهد کرد؛ چراکه ما هر چه داریم از محرم و صفر است و باید یک مراسم سلامت محور داشته باشیم؛ یعنی ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم جزئی از لوازم عزاداری در سال جاری با توجه به ویروس کرونا محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار