رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

تأمین سلامت مردم در هیئات خط قرمز سازمان تبلیغات اسلامی است

حجت‌الاسلام قمی گفت: تأمین سلامت مردم در هیئات مذهبی خط قرمز سازمان تبلیغات اسلامی است، ولی در عرفه ثابت شد که برگزاری این آئین‌های مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۴۰۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴ - 31July 2020

تأمین سلامت مردم در هیئات خط قرمز سازمان تبلیغات اسلامی استبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری مراسم دعای عرفه در سراسر کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار داشت: برگزاری مراسمات مختلف دعای عرفه در کشور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، مانند مراسم حسینیه هدایت و مراسم مصلای اهواز، نمونه‌ای از توانایی متدینین برای برگزاری هیئات مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

وی در ادامه افزود: تأمین سلامت مردم در هیئات مذهبی ماه محرم و صفر، هدف و خط قرمز ما است ولی در عرفه ثابت شد برگزاری این آئین‌های مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان پذیر است و مقصود ما از توانایی برپایی هیئات در ماه محرم، چنین اتفاقاتی است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: زمانی‌که می‌توانیم شعائر مذهبی و دینی را در کنار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حفظ کنیم، سخن گفتن از تعطیلی و حذف مناسک نشان‌دهنده عدم اطلاع و یا از روی تعمد است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها