وصیت‌نامه شهید «سیدعماد اظهری»؛

شهادت حد نهایی تکامل یک انسان است

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «سیدعماد اظهری» آمده است: تو ای پدر عزیزم! امیدوارم که برای از دست دادن من غصه و افسوس نخوری که شهادت حد نهایی تکامل یک انسان است. آماده از دست دادن بقیه فرزندان خود در راه خدا باشید.
کد خبر: ۴۰۸۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ - 31July 2020

شهادت حد نهایی تکامل یک انسان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس وصیت‌نامه شهید «سیدعماد اظهری» از شهدای شهرستان گلوگاه را از نظر می‌گذرانیم.

شهید «سیدعماد اظهری» فرزند میرهاشم در سال 1345 در روستای لمراسک گلوگاه به دنیا آمد و در تاریخ بیستم مرداد 1366 در ابوغریب به شهادت رسید و در امامزاده احمد زادگاهش خاکسپاری شد.

وصیت‌نامه شهید:

با سلام به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی و این فرزند شجاع زهرا (س) و بر پدر و مادر عزیزم که مرا به راه خدا هدایت کرد و مرا به سوی او روانه کردند و سلام بر مردم سلحشور و شهیدپرور ایران که فرزندان خویش را در راه اسلام فدا کردند و خود همیشه در صحنه هستند و گوش به حرف رهبر انقلاب و بی‌باکانه در مقابل دشمنان اسلام ایستاده و هیچ‌گونه بهانه‌ای ندارند.

پدر و مادر عزیزم! وصیت‌نامه‌ام را در یکی از سنگرهای جبهه ابوغریب واقع در خاک عراق در حال مبارزه با کافران بعثی می‌باشم می‌نویسم، که من با اشتیاق فراوان داوطلبانه در این جهاد مقدس آماده‌ام تا پوزه این ابرجنایتکاران را به خاک بمالم و حق مظلومان گیتی را از ظالمان بگیرم.

ما دنباله نهضت امام حسین (ع) را گرفته و با روش آن حضرت پیش می‌رویم و همه عالمان می‌دانند که دشمنان انقلاب ما روش یزید و معاویه را پیش گرفتند و در مقابل حسین (ع) زمان (امام خمینی (ره)) ایستاده‌اند اما گویا این عالمیان به گفته قرآن (صم بکم عمی فهم لایرجعون) هستند و اصلا نمی‌خواهند فرصت فکر کردن را به خود بدهند تا حق را از باطل تمیز دهند.

من امروز به ندای حسین زمان امام خمینی بت‌شکن فریاد لبیک را سر می‌دهم و تا آخرین قطره خونم دست از چنین رهبری و چنین مکتبی نخواهم کشید به فرموده پیغمبر (ص) اولین قطره خن شهید که بر زمین ریخته شود تمام گناهانش پاک می‌شود. بارالها! گناهانی که از من سرزده با شهادتم پاک کن.  

پدر و مادر عزیزم! منتظر آمدن من نباشید! چون من منتظر شهادت بودم و به آن رسیدم و در بهشت منتظر شما هستم. مادر عزیزم! هرگونه افسردگی و ناراحتی مطمئنا باعث عذاب روح من می‌شود خوشحال و امیدوار باش.

پدر و مادر عزیزم! من فرزند خوبی برای شما نبودم امیدوارم مرا عفو کنید. مادر عزیزم! حال وقت آن رسیده که رسالت زینب‌وار خود را نشان بدهید و هرگز گریه نکنید و خوشحال باش زیرا در راه هدف مقدس گام برداشته، جانباخته‌ام.

و تو ای پدر عزیزم! امیدوارم که برای از دست دادن من غصه و افسوس نخوری که شهادت حد نهایی تکامل یک انسان است. آماده از دست دادن بقیه فرزندان خود در راه خدا باشید.

مادر جانم! بعد از شنیدن مرگ من خواهش می‌کنم اشک نریز و به خواهرانم بگو در مرگ من اشک نریزند زیرا امام بزرگوار ما در سوگ فرزندش اشک نریخت چون می‌دانست رضای خداوند در این امر می‌باشد. و مادرم! مرگ من در راه اسلام و قرآن باید جوشش در جوانان به وجود آورد.

و شما ای برادران عزیزم! پیوسته در راه اعتلای اسلام عزیز کوشا و تمامی فرامین امام را به جان و دل پذیرا باشید و زمان، زمان حسین (ع) است و ایام عاشورا. 

و شما ای خواهرانم! حجاب و عفت و پاکدامنی را سرلوحه زندگی خودتان قرار دهید و همیشه فاطمه‌وار و زینب‌وار زندگی و مبارزه کنید. و امیدوارم این قطره خون بی‌ارزش برای بارور شدن انقلاب اسلامی جهانیان مورد پذیرش آقا ولی‌عصر (عج) و نائب او امام خمینی (ره) قرار بگیرد و در آخر اگر خواستید مجلس عزاداری بگیرید آن را تجملی نگیرید و پول آن را به مناطق جنگی اختصاص دهید و در نمازهایتان امام را دعا کنید.

«خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار»

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها