آمریکا ام‌الفساد منطقه است/ اخراج تروریست‌های آمریکایی پیگیری شود

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: آمریکا ام الفساد غرب آسیا است و باید هر چه زودتر از این منطقه اخراج شود و با خروج آنهاست که خاورمیانه به امنیت و آرامش می رسد.
کد خبر: ۴۰۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷ - 31July 2020

آمریکا ام‌الفساد منطقه است/ اخراج تروریست‌های آمریکایی پیگیری شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سید کمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری و دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان در گفتگویی، درباره اقدام اخیر جنگنده‌های آمریکایی در تهدید هواپیمای مسافربری ماهان گفت: کارنامه آمریکا پر از اقدامات تروریستی اینچنینی است و در سالهای گذشته هم هواپیمای مسافربری ایرانی را مورد هدف قرار داده است.

وی افزود: آمریکایی‌ها همواره خلاف قوانین بین المللی عمل می‌کنند و به هیچ مرجعی هم پاسخگو نیستند و قلدر مابی آنها باعث شده که اقدامات آنها در دنیا پیگیری نمی‌شود.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: اقدام اخیر آنها نیز نقض قوانین ایکائو و خلاف حقوق ملت‌های منطقه است که باید از طرف جمهوری اسلامی ایران پیگیری شود.

سجادی با اشاره به اینکه نهادهای متعددی برای پیگیری این موضوع وجود دارند، اظهار داشت: هواپیمایی ماهان باید پیگیر ماجرا باشد و اقدامات لازم به منظور جلوگیری از تکرار این دست اقدامات را انجام دهد.

وی تاکید کرد: وزارت امور خارجه نیز در صدر پیگیری کنندگان این موضوع باید به مراجع بین المللی شکایت کند و این شکایت به عنوان یک سند رسمی ثبت شود. در گذشته در مواجهه با چنین اقداماتی یادداشت‌هایی از سوی سفرای ما در کشورهای مربوطه تسلیم مقامات آن کشور می‌شد، بنابراین یکی از اقداماتی که وزارت خارجه می‌تواند انجام دهد تسلیم یادداشت به مقامات کشورهای سوریه و لبنان است.

وی در ادامه گفت: وزارت خارجه باید جدی تر از این موضوع را پیگیری کند و اجازه ندهد که این دست اقدام‌ها به راحتی تکرار شود.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان با اشاره به اینکه همه این اقدامات موقتی است و باید اقدام اساسی انجام داد، تصریح کرد: آمریکا ام الفساد غرب آسیا است و باید هر چه زودتر از این منطقه اخراج شود و با خروج آنهاست که خاورمیانه به امنیت و آرامش می‌رسد.

سجادی گفت: همانطور که کشور عراق قانون خروج آمریکا از این کشور را تصویب کرده سایر کشورها هم باید این طرح را دنبال کنند تا برای همیشه شر این دولت تروریستی از سر منطقه غرب آسیا کم شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها