مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان خواستار شد؛

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان

سرهنگ محسن رشیدی گفت: ما باید برای پیشرفت روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، از همه ظرفیت‌های درون استانی و برون استانی استفاده کنیم.
کد خبر: ۴۰۸۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹ - 01August 2020

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تکمیل  موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان امروز در دیدار با «‌سمانه حسن‌پور» رئیس سازمان برنامه و بودجه استان لرستان اظهار داشت: نسل آینده به عملکرد ما نگاه خواهند کرد که گذشتگان خوب کار کرده اند یا نه و چراهایی که هست.

‌وی ضمن تشکر از رئیس سازمان برنامه و بودجه و تمامی کسانی که در پیشرفت کار مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان نقشی داشته‌اند، گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان 85 درصد پیشرفت کار دارد.

رشیدی افزود: اگر بودجه‌ای که از طرف مرکز ملی در نظر گرفته می‌شود، به صورت 100 درصد واگذار می‌شد امروز شاهد افتتاح این موزه بودیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به مشکلات سازه‌های که ساخت آنها طولانی می‌شود، تصریح کرد: ساخت  مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان 10 سال است که شروع شده که اگر 10 سال دیگر ادامه داشته باشد، به یک ساختمان کلنگی تبدیل خواهد شد.

وی بیان داشت: صلاح در این است که پروژه‌هایی که 80 تا 85 درصد پیشرفت داشته‌اند را تکمیل کنیم سپس سراغ پروژه‌های دیگر برویم.

رشیدی با اشاره به حوادث طبیعی و غیر طبیعی که بر اقتصاد کشور تاثیر‌گذار هستند، گفت: ما باید برای پیشرفت روند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان از همه ظرفیت‌های درون استانی و برون استانی استفاده کنیم.

این مسئول با ابراز تأسف از نامناسب بودن مکان فعلی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، افزود: مکان فعلی این اداره‌کل در شأن شهدا نیست و ما برای برگزاری جلسات با کارشناسان، صاحب نظران و نویسندگان حوزه دفاع مقدس، مکان و سالن مناسبی نداریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در پایان به برگزاری کنگره 6 هزار و 300 شهید استان لرستان در سال 1400 اشاره و عنوان کرد: باید از ظرفیت کنگره ملی شهدای لرستان به خصوص در زمینه محتوا‌سازی استفاده کنیم.

انتهای پیام/     

نظر شما
پربیننده ها